zoom Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Skal skifte til hvite instrumentskiver på bilen, men har problemer med å ta av de små viserene. skal de bare dras av?? de sitter såpass hardt fast, at jeg er redd for å ødelegge de. og når jeg får de av, er det fare for noen misvisning når jeg får festet de igjen? bilen er en opel vectra a. *zlinky fra zoom sin pc* Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 ingen som vet? det haster litt... Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Tror nok det er bare å dra de av ja. Kan jo bruke et flatjern eller en kniv. Hvis de sitter utrolig hardt fast så er de kansje limet på. Da blir det verre... Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Vet ikke hvordan det er på din bil, men på min Golf så brukte jeg gaffel og vippet de opp.. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Hvis det er likedan som på Golf 3 så skal nålene skal rett opp, bruk en gaffel til å jekke dem opp. Legg noe under gaffelen og jekk forsiktig. Før du tar dem av bør du løfte nålene over stoppepinnene og se hvor dem stopper, det er da "0" punktet, der må du sette nåla på igjen etterpå for å slippe misvisning. Stopperne dras rett opp med f,eks en tang. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 gaffel virket på temp og tank måler, men turtall og km sitter dønn fast :( Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Originally posted by zlinky gaffel virket på temp og tank måler, men turtall og km sitter dønn fast :( Bare å jekke hardere, legg noe under gaffelen etterhvert som du løfter. Satt som fae. hos meg også. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 hmm...gaffelen bøyer seg... Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Varm med loddebolt..På den "pinnen" som nåla sitter på.Det funker alltid :) Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 prøvde litt mer med gaffel, og plutselig spratt den av :D bra det ikke var min gaffel ;) takker for tips folkens!! Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg