Turborace Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Har en slik liggende, orgninal BMW med varmetråder i bakruta. Fargen er Montreal blå. Strøken. Selges kr.12000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Litt Offtopic, beklager dette: Er disse Hardtop'ene så dyre? Er dem verdt det, eller er det bedre å kjøre med kalesjen? Noen erfaringer? Ellers, bilder av denne? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turborace Skrevet August 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Litt usikker på nypris på disse hardtoppene, men ligger nok over 20k... Å kjøre med disse er en drøm iforhold til duk, både når det kommer til bråk og om vinteren når det er kaldt. I tillegg får man jo bra sikt bakover noe som er sjelden hvis du ikke har en helt ny kalasje. Skulle jeg hatt noen flere cab'er ville jeg absolutt gått for hardtop igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 sitter og kikker i autobørsen bladet, og ser en 1993 e-36 hardtop i ok stand til 12000 så da er nok ikke prisen så galen Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Prisen er som den skal være, men det er vanskelig å selge dette sånn øyeblikkelig så man må nok være tålmodig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turborace Skrevet August 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Jeg skal nok være tålmodig jeg, prisen er og blir 12 kruttlapper..:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg