Turborace Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Aldri brukt pga umulig å få tak i boss til Prelude.... Selges høyestbydene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Frekker meg til å starte med en ca 1000,- kr, vet det ikke er så mye, men det er en start! Eirik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 1100? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 1400,- Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turborace Skrevet August 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Jepp dette rattet kommer jeg til å selge og nå er ledene bud 1400...lar det stå to dager til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 du har pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne_- Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 1500! Siter Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turborace Skrevet August 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Ok, nå er rattet solgt og det gikk for 1600,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne_- Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 jeg kunne gitt deg 1700.. ;) Siter Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turborace Skrevet August 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Hehe, den er god. Han som fikk tilslaget skal sjekke om det går ann å få tak i boss til bilen hans først. Gjør det ikke det er rattet ditt:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Hmm, ikke får å ødelegge, men vi ordnet boss til kompissen min sin prelude for noen dager siden og Purple Haze! Felgimport.... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turborace Skrevet August 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Ja, da må de ha begynt å produsere det igjen, hørte med felgimport for et år sia og fikk beskjed om det ikke ble laget lengre.... Har ikke prelude lengre eller så det er ikke så farlig lengre heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg