Garnes Racing Skrevet August 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 bilder blir sendt snarest,er ikke hjemme men kan få noen til å fikse d. Siter TURBO`S TOO THE PEOPLE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vir Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Originally posted by Garnes Racing er en DOHC 16v motor,husker ikke motorkoden. som sagt,selges for en kompis. er ikke godkjent ombygd,bremsene er ikke byttet. Motorkode: B16A1 da tenker jeg.. ettersom den er fra en CRX. OBS: Ikke B16A2 som sitter i orginal VTI!! Når er denne førstegangs reg i norge da? Import? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrS1 Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 purple large :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrS1 Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Hey mazdapower, vil gjerne ha noen bilder jeg å, er på utkikk etter bil, cash er ordna mangler bare bilen... send på kissi85@hotmail.com a....:D ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garnes Racing Skrevet August 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Originally posted by Vir Motorkode: B16A1 da tenker jeg.. ettersom den er fra en CRX. OBS: Ikke B16A2 som sitter i orginal VTI!! Når er denne førstegangs reg i norge da? Import? husker ikke motorkode,som sagt ikke min bil.men motor`n kommer fra crx.førstegang reg i norge 92 kjøpt ny i norge. orginal VTI 94 mod motor å gir følger med,men den mangler ledningsnett å hjerne. Siter TURBO`S TOO THE PEOPLE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blackice Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Og alt dette får man for et bud over 45k? Kjempekjøp om bilen ikke ser ut som et troll :) Har da kan man jo selge unna gearkasse og motor for rundt 15-20k med ledningsnett, så finner man seg nytt ledningsnett til a2 motoren siden du da for obd1 og ikke 0 slik at du kan kjøre hondata s100-200 systemet. Sender du noen bilder til blackice8@hotmail.com så skal jeg tipse noen venner om superbillig bil for banebruk. Siter Mvh David Vingerhagen Kjører en rød crx vt moddet med bremser og R dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garnes Racing Skrevet August 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 til dem som vil ha bilder,lag plass til 1.6 Mb. Siter TURBO`S TOO THE PEOPLE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jall Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 bilder til johannes@halden.net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jall Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 motoen som sitter i er en 1,6 doch (non-vtec) utifra bildene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blackice Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Takk for bilder. Bilen ser jo grei nok ut til den prisen. Setene er litt slitt, men ikke noe sånn veldig. Men det er ikke en vtec motor som sitter i, men en vanlig d16zc motor på 124/130hk med og uten kat. Derimot motoren som selges løs er en vtec motor som du skriver :) Men hvor er luftfilteret:eek:? Blir litt småskremt når jeg ser slikt.... Hvor langt har den andre motoren gått altså vtec motoren? Siter Mvh David Vingerhagen Kjører en rød crx vt moddet med bremser og R dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garnes Racing Skrevet August 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 SOLGT Siter TURBO`S TOO THE PEOPLE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrS1 Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 kunne godt tenkt meg noen bilder og info om bilen, er på jakt ettr bil! kissi85@hotmail.com:op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg