Tom-B Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Heisann. Skal hjelpe en kompis med å bytte ut den orginale spilleren som sitter i med en "vanlig" cd-spiller. Han har kjøpt en "brakket" fra Bilradiospesialisten i Trondheim! Det jeg lurte på var om noen her har gjort det (det regner jeg med) og om det eventuelt er mye jobb? Noe som man må passe på? Er det skrudd fast? Takker for alle tips... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-B Skrevet August 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 ingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Originally posted by Tom-B ingen? Hvis han har kjøpt brakett så skal vel den fungere som en adapter/beholder til den nye spilleren hans? Jeg kan ikke skjønne noe annet Eller misforstår jeg spm nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy Ivan Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 når du skal ut med spilleren må du ta ut volum knotten. Stikk inn ett skrujern, bøy til sides "bøylen" som holder spilleren inne. Og vipp den ut. Med braketten må du tenke på at du ikke får lukket luka igjen! Jeg så på en slik, men jeg mener at det ødelegger interiøret i bilen. Jeg har kjøpt skjema over spilleren nå, og skal koble på en ipod. Denne vil etter midt skjønn bli endel penere enn braketten, og ikke minst billigere enn å kjøpe brakett og spiller. Siter ~Crazy Ivan~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-B Skrevet August 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Originally posted by Crazy Ivan når du skal ut med spilleren må du ta ut volum knotten. Stikk inn ett skrujern, bøy til sides "bøylen" som holder spilleren inne. Og vipp den ut. Med braketten må du tenke på at du ikke får lukket luka igjen! Jeg så på en slik, men jeg mener at det ødelegger interiøret i bilen. Jeg har kjøpt skjema over spilleren nå, og skal koble på en ipod. Denne vil etter midt skjønn bli endel penere enn braketten, og ikke minst billigere enn å kjøpe brakett og spiller. ipod rocker... :D Ja ok.. Da får jeg se på det og vurdere hvordan det blir.. Han er litt kresen på utseende osv så mulig han beholder orginalen.. Skal jammen nevne det med ipod til han.. Takker for svaret.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy Ivan Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 BMW tips Se på punkt 14 under stereo. Der ser du hvordan det vil bli seende ut. (selv om monteringa her er med navi.) Siter ~Crazy Ivan~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg