Mandel Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 skal ha leppe på bilen snart.. men jeg har litt lyst på noe cleant som ikke mange andre har! mener og ha lest et sted at noen orginal-lepper fra seat passer rett på?= noen som vet mer om dette og kan vise bilder av evt. lepper som måtte passe.. hvis dette ikke passer blir det vr6 leppe, men det er jo litt oppbrukt også da..hmm mvh mandel Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=43309 B.T.i sier at leppe til seat toledo skal passe rett på tror jeg, står på linken over iallefall :) Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 hmmm.. vrient valg dette.. vil ha det cleant så hvis den grønne hadde toledo leppe så blei den litt for overdreven etter min smak... får titte videre Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Jess, lykke til :) Sleng gjerne ut bilde av det du velger, så kan jeg kopiere deg:D neida.. Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 sats på en Vr6 leppe lakka i bilens farge, er ikke mange som lakker disse, og da ser du dem på en helt annen måte enn bare sort plast. har sett Polo'er med Toledo leppe, men disse er kappet opp og limt igjen, må vist korte dem inn ett stykke. Søk litt rundt på nettet og se hva du finner, mange produsenter der ute ;) Ide og kanskje fjerne lappa helt? og blodsenke ;) Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Om ikke jeg tar helt feil så tror jeg ikke toledo leppa bygger så langt ned som vr6 gjør... Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 og lakkere leppa er en selvfølge..uten tvil.. har kommet frem til at jeg vil kjøpe en vr6 leppe og sparkle igjen den "åpningen" foran.. hva slags stoff trenger jeg for og sparkle over plast? må uansett sparkle over den kornete plasten, slik at lakken får en pen finish, men hva burde jeg satse på av sparkel? mvh mandel Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 tror ikke det er noe smart å sparkle igjenn midten på vr6 lippa... ikke lakke den heller.. hvis du tar nedi en gang vil sparkelen knekk og lakken sprekke... snakker av erfaring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Originally posted by vr6R tror ikke det er noe smart å sparkle igjenn midten på vr6 lippa... ikke lakke den heller.. hvis du tar nedi en gang vil sparkelen knekk og lakken sprekke... snakker av erfaring Helt enig. Ikke lakke og sprakle igjen denne lippa. Den er alt for myk, og lakken vil sprekke med engang du tar nedi noe... Min bror har revet av lippen på bilen sin et par ganger og den ser ikke særlig fin ut... Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Hvis en skal sparkle og lakkere plastfangere(framfanger/bakfanger) / lister etc hva lønner det seg å bruke? Eller er det beste å bare ha de som de er?!.. Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 hva med å ta en avstøpning av leppa og lage ny i glassfiber? bare en tanke.. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Originally posted by mono hva med å ta en avstøpning av leppa og lage ny i glassfiber? bare en tanke.. Er ikke det litt stress da?.. Hm, jeg har liggende hempel's glassfiber rep. sett, med glassfiberduk etc. Duger dette? Finnes det noen steder så en kan se fremgangsmåte da? Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 hmm..hvilken leppe skal jeg kjøpe da? skal uansett ha en leppe som jeg kan lakke.. liker ikke sort plast på bilen min.. da blir det vel så jeg går får kjøpe meg kamei g leppe.. hmm..tenketenke Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 kan jo gå til en båtforhandler/verksted eller en seriøs styling sjappe? som støper flere fronter sammen? vet ikke helt hvor du kan få gjordt slike inngrep egentlig. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Nja, nå kom jeg på en tanke hvor en slipper å lage form. Å bygge videre på den gamle leppa med glassfiber, slik at den blir lenger og så etterhvert forme den litt. Vi får vel se hvordan det går :) Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg