GTI_Biatch Skrevet August 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Nei. Hun må sette galleriet sitt som public. og hvordan gjør jeg det?? hehe mspower: ta det om to uker da,tror ikke jeg rekker det før 3 for må vaske bilen og slikt.. hehe Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 3 timer på å vaske bil?!??!! da errru treig! får du slutte å værra jåle nå lene :D hører jeg angel el? :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 he he he he. samme her.. de bildene du la ut nå,så vakke bilen min akkurat reeeen:P he he.. så da tar vi d om to uker;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 og hvordan gjør jeg det?? hehe mspower: ta det om to uker da,tror ikke jeg rekker det før 3 for må vaske bilen og slikt.. hehe Account Options (en knapp oppe til venstre), så Make public: Yes 3 timer på å vaske bil?!??!! da errru treig!får du slutte å værra jåle nå lene :D 3 timer på bilvask er ingenting. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Account Options (en knapp oppe til venstre), så Make public: Yes 3 timer på bilvask er ingenting. okay,da var det fiksa ;) ja fader da,er ikke slik fort og gæli vasking altså.. skal det vaskes så skal det gjøres ordentlig ;) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 okay,da var det fiksa ;) ja fader da,er ikke slik fort og gæli vasking altså.. skal det vaskes så skal det gjøres ordentlig ;) da drar jeg heller på sentrumbilpleie! :D siden jeg ikke har rygg til å stå å gnukke på bilen.. hehe :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Hei Lene;) lenge sia nå, gidder du sende meg en melding en dag, om du fortsatt har g60 sideskjørta;) hehe.. har mista nummeret ditt:) Kim.. Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 da drar jeg heller på sentrumbilpleie! :D siden jeg ikke har rygg til å stå å gnukke på bilen.. hehe :D hoff nei,,skal gjøre det sjøl ja ;) kan vaske bilen din jeg,hadde det ikke vært ris.. mohohoho Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 hoff nei,,skal gjøre det sjøl ja ;) kan vaske bilen din jeg,hadde det ikke vært ris.. mohohoho hahaahah ! :D for du tror jeg stoler på deg til gnukke på den lakken ?! hehe :D da stoler jeg heller på våre nye landsmenn :P :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Hei Lene;) lenge sia nå, gidder du sende meg en melding en dag, om du fortsatt har g60 sideskjørta;) hehe.. har mista nummeret ditt:) Kim.. halla.. ja er ei stund sia nå :/ skal på vag treff på gjøvik på lørdag ell?? har solgt de jeg,er ei stund sia det.. men kan da sende ei mld læll jeg ;) hehe Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 hahaahah ! :D for du tror jeg stoler på deg til gnukke på den lakken ?! hehe :D da stoler jeg heller på våre nye landsmenn :P :D Ække noe å bry seg om. Riskokere og andre kjøkkenredksaper skal være kritt hvite eller i børsta alu. Bilen din har ingen av disse fargene, så en ny lakkjobb gjør ikke vondt. :P Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Ække noe å bry seg om. Riskokere og andre kjøkkenredksaper skal være kritt hvite eller i børsta alu. Bilen din har ingen av disse fargene, så en ny lakkjobb gjør ikke vondt. :P haahaaahaaa å omlakkere den blir lite aktuellt! i såfall må jeg spørre vollvik om finansiering.. hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 ahhhh,ahhh ahhh ahhh ahhh ahhh ah ahah:D he he.. GROM sang:D he he he. aaaaaaaaaaaaaaaaaa;) je je.. gleder oss til vagtreffet på lørdag nå væææ? Grom jinta mi du;) kjempe mega gla i dej!!! Nussemættpå* :hug: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 halla.. ja er ei stund sia nå :/ skal på vag treff på gjøvik på lørdag ell?? har solgt de jeg,er ei stund sia det.. men kan da sende ei mld læll jeg ;) hehe Åkkei;) Kanksje det, får se om jeg ikke får fyra bidle, og kanskje rusler turen nedover, om jeg får sveisa stolfester og får meg sjåfør:P hehe.. Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Åkkei;)Kanksje det, får se om jeg ikke får fyra bidle, og kanskje rusler turen nedover, om jeg får sveisa stolfester og får meg sjåfør:P hehe.. okay.. ja du må prøve å komme nedover en tur da ;) sjåfør er vel ikke noe problem.. hehe.. Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg