olehenri Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 nei..hehe! men forrige eier hadde med seg bikkje i bilen så stinka bikkje der.. så måtte ha bort den lukta ;) og olehenri..kunne ha blitt med læll da.. sov ikke så stort lengre jeg og linda ell da.. sov i 4 timer ca før det var oppat! ;) oki..ikke værst! får solgt den til hu jenta ell? etter jævla mye om å men med faren hennes ( FUCK BILSELGERE PÅ HELTID!!!!) den forsvinner i morra! men dritt lei at han prøver seg på noe hele tiden, prøver han seg på noe i morra, el ikke godtar noe i kontrakta, så reiser jeg igjen. da blir jeg billøs ei stund da.. :s hvordan jeg skal komme meg på jobb er uvisst. heeh Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 etter jævla mye om å men med faren hennes ( FUCK BILSELGERE PÅ HELTID!!!!) den forsvinner i morra! men dritt lei at han prøver seg på noe hele tiden, prøver han seg på noe i morra, el ikke godtar noe i kontrakta, så reiser jeg igjen. da blir jeg billøs ei stund da.. :s hvordan jeg skal komme meg på jobb er uvisst. heeh såpass ja.. jaja,er ikke greit når du har med bilseglere å gjøre.. hehe! ;) men blir vel ratt en tøff bil at .. dårlig gjort å svikte vag men :( Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 såpass ja.. jaja,er ikke greit når du har med bilseglere å gjøre.. hehe! ;) men blir vel ratt en tøff bil at .. dårlig gjort å svikte vag men :( vag er DYRT! ikke snakk om i helvete at jeg betaler den forsikringa nå ass.. ikke når de endrer den uten å si i fra.. 14 000 på delkasko er VILT! Sjekka på civic i sta, 5000 på samme som ejg har nå på golfen :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 vag er DYRT! ikke snakk om i helvete at jeg betaler den forsikringa nå ass.. ikke når de endrer den uten å si i fra.. 14 000 på delkasko er VILT! Sjekka på civic i sta, 5000 på samme som ejg har nå på golfen :D kun pga at du har GTI forsikringa er dyr 2500 i året her.. delkasko og 16 000km Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 vag er DYRT! ikke snakk om i helvete at jeg betaler den forsikringa nå ass.. ikke når de endrer den uten å si i fra.. 14 000 på delkasko er VILT! Sjekka på civic i sta, 5000 på samme som ejg har nå på golfen :D Surkål er billigere enn hamburgere. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 kun pga at du har GTI forsikringa er dyr 2500 i året her.. delkasko og 16 000km ånei du sier ikke det? hehe visste da jeg kjøpte den at den var dyr.. men at de sku oppjustere den til 14 000, det hadde jeg aldri trodd. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 etter jævla mye om å men med faren hennes ( FUCK BILSELGERE PÅ HELTID!!!!) den forsvinner i morra! men dritt lei at han prøver seg på noe hele tiden, prøver han seg på noe i morra, el ikke godtar noe i kontrakta, så reiser jeg igjen. hehe.. slik er det å møte på noen som faktisk har peil på hvor mye bilen er verdt... ;) cheers Blir det noe nytt på bilen din i nær fremtid da Lene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 hehe.. slik er det å møte på noen som faktisk har peil på hvor mye bilen er verdt... ;) cheers Blir det noe nytt på bilen din i nær fremtid da Lene? Bilen er verdt mer enn det de gir for den.. det veit jeg.. men måååå bort.. :s men bækk tu tåpic om den nazi bilen :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 hehe.. slik er det å møte på noen som faktisk har peil på hvor mye bilen er verdt... ;) cheers Blir det noe nytt på bilen din i nær fremtid da Lene? blir kanskje gti interiør på meg snart :D ellers så er det dårlig trur jeg.. kanskje litt forandringer på bakfangeren.. men det vil tiden vise ;) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 blir kanskje gti interiør på meg snart :D ellers så er det dårlig trur jeg.. kanskje litt forandringer på bakfangeren.. men det vil tiden vise ;) siden du har GTI så har du vel GTI interiør eller? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 siden du har GTI så har du vel GTI interiør eller? Nettopp det jeg ikke har :( forrige eier skiftet til gl interiør fordi gti interiøret var slitt og stygt.. Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Nettopp det jeg ikke har :( forrige eier skiftet til gl interiør fordi gti interiøret var slitt og stygt.. kjett da.. har GL/sport interiør i min jeg.. stolene er de samme som kommer i GTI 8v originalt :) hehe Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 har 2 komplette 16v interiør til salgs jeg :p bare å kjøpe. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 motor da? har du 16v motor? :D:D Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 remster.. les PM :D Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg