GTI_Biatch Skrevet August 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Tror nok ikke det.. short on cash for øgonblinket oki..skjønner..kjett det men :( Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 hehe..det skal jeg gjøre vettu ;) funnet ut om vi drar ifra mobil ell statoil enda ell?? reise ifra shell menkis på søreål, i halv sju tida.... er med du da? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 reise ifra shell menkis på søreål, i halv sju tida.... er med du da? okay..men kjører dere gamlevegen eller e6 a? for linda skal sitte på med meg så jeg må innom å hente ho..så kan i tilfelle møtes på shell i moelv, eller om hu ligger over hos meg da..blir jo det enkleste det ;) hehe Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Da har jeg endelig fått montert på sprederne! :) synes det ble ganske bra jeg :D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Da har jeg endelig fått montert på sprederne! :)synes det ble ganske bra jeg :D one word.. NICE!!!! :) deven steike! begynner å bli bra bilen din nå lene... syke saker Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 one word.. NICE!!!! :) deven steike! begynner å bli bra bilen din nå lene... syke saker takk for det :) slik lik vi å høre :D hehe Bare fått på breiere felger og mere senk så er jeg stor fornøyd.. er jo såklart litt småting ellers jeg vil fikse å men!! felger og mere senk først! :D er bare så himla dyrt :( Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 takk for det :) slik lik vi å høre :D hehe Bare fått på breiere felger og mere senk så er jeg stor fornøyd.. er jo såklart litt småting ellers jeg vil fikse å men!! felger og mere senk først! :D er bare så himla dyrt :( kjøpe felga mine... hehe.. TULLA koster vel ikke all verden egentlig.. 1800,- pr stk uten dekk Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 kjøpe felga mine... hehe.. TULLA koster vel ikke all verden egentlig.. 1800,- pr stk uten dekk jaa :D hehe er ikke så jævlig dyrt,men blir det når man ikke har noe særlig jobb :( hehe Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 jaa :D hehe er ikke så jævlig dyrt,men blir det når man ikke har noe særlig jobb :( hehe da dår du skaffe deg en liten jobb vettu Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 da dår du skaffe deg en liten jobb vettu er visst ikke så lett det gitt.. Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 kjøpe felga mine... hehe.. TULLA koster vel ikke all verden egentlig.. 1800,- pr stk uten dekk Greit nok.. Dekk er jo for pyser. :p Så bilen på Våler. Må få tak i noen fangere med mindre slalom og 8 wunderbaum mindre, så blir den fin. :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Greit nok.. Dekk er jo for pyser. :p Så bilen på Våler. Må få tak i noen fangere med mindre slalom og 8 wunderbaum mindre, så blir den fin. :) hehe ;) Skal se om det er mulig å få retta litt på fangerne, og 8 baum er vel å ta litt hardt i.. har bare 3 stk da,må jo ha litt lukt i bilen da ;) hehe Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 hehe ;) Skal se om det er mulig å få retta litt på fangerne, og 8 baum er vel å ta litt hardt i.. har bare 3 stk da,må jo ha litt lukt i bilen da ;) hehe lukter du ond? heh Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 det lukter vannmelon! :hammer fankern at dekk måtte dra så tidlig a.. hehe.. vakke ferdig på jobb før 01 i natt, ikke i sengs før 04... å dere sku dra 7.. sattan.. hehe tok meg heller en sverige tur i stedet jeg.. siste "langtur" med golfen sansynligvis :) håper jeg.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 lukter du ond? heh nei..hehe! men forrige eier hadde med seg bikkje i bilen så stinka bikkje der.. så måtte ha bort den lukta ;) og olehenri..kunne ha blitt med læll da.. sov ikke så stort lengre jeg og linda ell da.. sov i 4 timer ca før det var oppat! ;) oki..ikke værst! får solgt den til hu jenta ell? Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg