GTI_Biatch Skrevet Juli 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Finfin bil Lene;)Når tar du turen over fjellet a?;) lovet det lenge nå da:P TakkTakk :) vet jeg har sagt det lenge nå.. men har ikke så mye penger ama,men kjem så fort jeg har fått litt mere cash vettu ;) lov å ta en lillehammer tur å da :) Acoupe og Nolimit: Veit jeg trenger mere senk og fetere felger.. men det er så jævla dyrt så har ikke råd.. men det kjem vel en gang jeg får råd..hvis jeg ikke selger den og kjøper Audi coupe istedet da :) :) :) yodude Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Pen bil.. Jeg ville fjernet de røde stripene for å "cleane" den litt mer. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 TakkTakk :) vet jeg har sagt det lenge nå.. men har ikke så mye penger ama,men kjem så fort jeg har fått litt mere cash vettu ;) lov å ta en lillehammer tur å da :) Acoupe og Nolimit: Veit jeg trenger mere senk og fetere felger.. men det er så jævla dyrt så har ikke råd.. men det kjem vel en gang jeg får råd..hvis jeg ikke selger den og kjøper Audi coupe istedet da :) :) :) yodude daudi?!?? faaan! hehe men du.... kremt.. noe heter jobb?! hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Pen bil.. Jeg ville fjernet de røde stripene for å "cleane" den litt mer. gti stripene må hu beholde. de er must på denne bilen :D Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 gti stripene må hu beholde. de er must på denne bilen :D er litt i tvil angående de stripene! Skal ha meg 88 dører en gang,så er ikke sikkert jeg får tak i like lister! men får sjå når den tid kommer.. Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 er litt i tvil angående de stripene! Skal ha meg 88 dører en gang,så er ikke sikkert jeg får tak i like lister! men får sjå når den tid kommer.. listene kan du bare flytte over. ittno problem. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Har fått kappet av de stygge endetuttene som satt der og fått sveist på supersprint tutter :) skulle helst hatt helt effektanlegg, men har ikke råd :( men det ble nå mye bedre enn slik det var ihvertfall.. merka litt forskjell på lyden også,men det var lite.. før: etter: vet at tuttene henger litt skjeivt,men skal få retta på det ;) har også kjøpt meg spredere som jeg skal få montert før treffet på søndag!! :D ps: veit bilen er møkkete men :/ skal shine den opp til søndag :) hehe Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Har fått kappet av de stygge endetuttene som satt der og fått sveist på supersprint tutter :) skulle helst hatt helt effektanlegg, men har ikke råd :( men det ble nå mye bedre enn slik det var ihvertfall.. merka litt forskjell på lyden også,men det var lite.. før: etter: vet at tuttene henger litt skjeivt,men skal få retta på det ;) har også kjøpt meg spredere som jeg skal få montert før treffet på søndag!! :D ps: veit bilen er møkkete men :/ skal shine den opp til søndag :) hehe Trenger du noe mekke hjelp så er det bare å si ifra! har ingenting å fylle dagene med lenger så! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Du får holde en plass ledig på søndag a.. hehe ikke sikkert jeg har bil da.. tar ikke bilen på treff slik den er nå uansett.. hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Trenger du noe mekke hjelp så er det bare å si ifra! har ingenting å fylle dagene med lenger så! okay,den er grei vettu ;) skal du til våler på søndag eller? kine og linda skal være med..men er plass til deg å vettu olehenri..så får si ifra om du skal være med ;) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Trenger du noe mekke hjelp så er det bare å si ifra! har ingenting å fylle dagene med lenger så! morro å skru bil da.... å si ifra om du treng noe uproffesionell lakkering :D Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 okay,den er grei vettu ;) skal du til våler på søndag eller? kine og linda skal være med..men er plass til deg å vettu olehenri..så får si ifra om du skal være med ;) søndag ? er natt til søndag ting skjer :D cheers hele natta. :p la oss i fem tida om morran på rudskogen sist treff :D Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 morro å skru bil da.... å si ifra om du treng noe uproffesionell lakkering :D hehehehehehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 morro å skru bil da.... å si ifra om du treng noe uproffesionell lakkering :D hehe..det skal jeg gjøre vettu ;) funnet ut om vi drar ifra mobil ell statoil enda ell?? Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 okay,den er grei vettu ;) skal du til våler på søndag eller? Tror nok ikke det.. short on cash for øgonblinket Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg