Kenth Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 joa.. du har helt rett.. skjønner meg ikke på jenter og kommer aldri til å skjønne meg på dem.. ville visst ikke mer hun gitt plutselig.. slik kan det gå! :ex_machin :iconsm angry sorry off tåpikk! Ubestemte h....!! Ikke alle, men de fleste. Se det positive i det! DU ER SINGEL OG DET ER SOMMMMMMER!!! yodude Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Ubestemte h....!! Ikke alle, men de fleste. Se det positive i det! DU ER SINGEL OG DET ER SOMMMMMMER!!! yodude ærre no positivt i det a? :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 ærre no positivt i det a? :P Ehh, JA? Sol og varme = stranda og damer i bikini! Stranda og damer i bikini utvikkler seg til sjekking.. Sjekkingen fører vidre til sammenkomst på kvelden med alkohol. Og alle vet jo hva som skjer videre etter alkoholen.. Så kommer en ny dag, og nye muligheter........ og nye damer!!:) Satse på en lang og varm sommer. God sommer til alle single.. hehe Devil Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Ehh, JA?Sol og varme = stranda og damer i bikini! Stranda og damer i bikini utvikkler seg til sjekking.. Sjekkingen fører vidre til sammenkomst på kvelden med alkohol. Og alle vet jo hva som skjer videre etter alkoholen.. Så kommer en ny dag, og nye muligheter........ og nye damer!!:) Satse på en lang og varm sommer. God sommer til alle single.. hehe Devil har jeg aldri vært borti.. :P :P hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 hehe... kjenner Lene og hun har vel alltid vært mitt mobbeoffer så.. Og nope.. singel jeg gitt.. åå så heldig jeg er som får være stig are sitt mobbeoffer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! øhhh....NOT!!! hahah... men fra spøk til alvor.. skal si ifra jeg vettu når du skal få lov til å ta en liten prøvetur ;) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 åå så heldig jeg er som får være stig are sitt mobbeoffer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! øhhh....NOT!!! hahah... men fra spøk til alvor.. skal si ifra jeg vettu når du skal få lov til å ta en liten prøvetur ;) Syns faktisk du skal se på deg selv som ekstremt heldig jeg som får meg til å i det hele tatt bruke så vidt det er litt tid på deg... ;) (jeg hørtes vel litt overlegen og spydig ut nå? yodude ) hihi Ja du får si fra. Ser jeg den rå golfen din på Lillehammer i helga så får jeg se om jeg tør å stoppe ved siden av den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Ehh, JA?Sol og varme = stranda og damer i bikini! Stranda og damer i bikini utvikkler seg til sjekking.. Sjekkingen fører vidre til sammenkomst på kvelden med alkohol. Og alle vet jo hva som skjer videre etter alkoholen.. Så kommer en ny dag, og nye muligheter........ og nye damer!!:) Satse på en lang og varm sommer. God sommer til alle single.. hehe Devil takk takk. Singel og nyter livet nå. hellothere :hello: Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Syns faktisk du skal se på deg selv som ekstremt heldig jeg som får meg til å i det hele tatt bruke så vidt det er litt tid på deg... ;) (jeg hørtes vel litt overlegen og spydig ut nå? yodude ) hihi Ja du får si fra. Ser jeg den rå golfen din på Lillehammer i helga så får jeg se om jeg tør å stoppe ved siden av den. hehe...hørtes bare litt spydig ut ;) skal til lillehammer i helga ama?? får sende på ei mld om du skal da.. skal kanskje på fæst på biri imra,så er ikke sikkert jeg er på mobil men.. kjæm alltids flere ganger,så bare ta det med ro..skal nok få teste grombilen vøtt ;) hihi Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Nå har jeg nettopp vasket bilen i fin været så tenkte jeg kunne ta noen bilder da :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Pen bil ass yodude Også er det så deilig og avslappende å se en golf 2 uten 90 fangere!!!!:) Du har beholdt bilens orginale look..noe jeg liker veldig godt! Den breie 16V leppa under front fangeren er jo bare døds fet da!! Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Pen bil ass yodude Også er det så deilig og avslappende å se en golf 2 uten 90 fangere!!!!:) Du har beholdt bilens orginale look..noe jeg liker veldig godt! Den breie 16V leppa under front fangeren er jo bare døds fet da!! Takk for det.. koselig å høre :) liker den 16v leppa godt jeg oxo :) hihi Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Finfin bil Lene;) Når tar du turen over fjellet a?;) lovet det lenge nå da:P Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Pent! tannløs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 9x16 + mer senk så begynner det å bli bra dette nå! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 akkurat.. MYE mer senk.. og fetere felger.. alt som skal til. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg