GTI_Biatch Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Tatt noen nye bilder av bilen min i dag!:D Ble litt mørke men... Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 så lav og fin den blei ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Februar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Har ikke skjedd så mye med bilen i det siste, men kan oppdatere litt på det som er gjort da! ;) Har endelig fått ferdig basskassa! :D har ikke fått trukket den eller satt den inn enda men tenke je sku få til det i løpet av helga! bilde av basskassa som den er nå: kommer flere bilder når basskassa er trukket og satt inn i bilen!! Bilen blir også senket i neste uke! *gleder meg* :D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Februar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 obs...ble litt store bilder men!;) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 obs...ble litt store bilder men!;) gjort det sjøl el? :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 gjort det sjøl el? :D nope..litt sent svar men,ole morten har gjort det!:D Har henta bilen min nå,ferdig senka..mangler bare å ta forstillingskontroll! :D synes egentlig ikke at den ble så lav,synes foran og i hjulbuene,men ikke ellers! kommer bilder imra! :D men..har fått høre at det kom en ny regel fra 1 januar..at du må omregistrere bilen etter den er blitt senka..noen som vet om det stemmer?????? Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Bilder av bilen: Synes det ble bra jeg! :D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Har forresten fiksa bilde av anlegget også! :D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Har forresten fiksa bilde av anlegget også! :D en bitteliten sub det der =) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Bilder av bilen: Synes det ble bra jeg! :D skulle bli lavere enn min sa du? ;) men joda.. bedre ble det. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 skulle bli lavere enn min sa du? ;) men joda.. bedre ble det. :) hehe...hadde håpa den sku bli litt lavere enn din men! ;) Bedre enn slik den var ihvertfall! :D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 hehe...hadde håpa den sku bli litt lavere enn din men! ;)Bedre enn slik den var ihvertfall! :D hehe.. det ble den ikke gitt ;) Men ja ble mye bedre. Noe nye sommerfelger på vei da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 hehe.. det ble den ikke gitt ;) Men ja ble mye bedre. Noe nye sommerfelger på vei da? nope,dårlig med det gitt!:( har ikke noen jobb enda,så må skaffe det først... men kjem nye felger så fort jeg har råd!:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Offroadern Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Hallo du.... He,he!! Nå bør du føle deg utrygg nå..... jeg har fått meg brukernavn på Bilforumet... Moahahahahahahaaaaaa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Tatt noen nye bilder av bilen min i dag!:DBle litt mørke men... har du senka bilen 60/60 her? Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg