GTI_Biatch Skrevet Desember 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Originally posted by NoLimit hahahaha... jenta som blir kåt av dumpventil lyd...hoho.. lol Danna: si fra om du skal oppover da gitt! ehm....bli itte dæ ama....:rolleyes: hihih... Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Og wastegate-blaffring ;) Hehe, er å bli kåt på det skal jeg si deg.. 3000 rpm i fjerde, og slippe gassen sakte..får grøsninger nedover ryggen ;) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Desember 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Originally posted by Danna Og wastegate-blaffring ;) Hehe, er å bli kåt på det skal jeg si deg.. 3000 rpm i fjerde, og slippe gassen sakte..får grøsninger nedover ryggen ;) hihihi.....Nice...:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Originally posted by Danna Og wastegate-blaffring ;) Hehe, er å bli kåt på det skal jeg si deg.. 3000 rpm i fjerde, og slippe gassen sakte..får grøsninger nedover ryggen ;) :eek: Ekle fyr. puke Skal ikke sitte på mer med deg da. :rolleyes: Hvorfor skal folk ha så mye dritt på bilene sine, forgæli å ha orginale fangere, til nød 90 om de absolutt må. Og gjøre de pene ikke jalla, da er det bedre å ha ris bil.... :rolleyes: Og Corrado front har det da vært på Golf i Norge... ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Hehe, du og den ekle fyren din ;) Beste nedat i går da..haha :) Corrado front har det vært før ja..kan bli pent hvis du gjør det skikkelig, men han som hadde det her i Norge gjorde det ikke no pent synes jeg. 90 fangere er helt greit, så lenge det ser rent og pent ut! :) Skulle hatt små fangere selv jeg, hadde det ikke vært for den fuckings intercooleren :D Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Originally posted by borabora Hvorfor skal folk ha så mye dritt på bilene sine, forgæli å ha orginale fangere, til nød 90 om de absolutt må. Og gjøre de pene ikke jalla, da er det bedre å ha ris bil.... :rolleyes: *kremte* "da er det bedre å ha ris bil" Passe seg nå!!! hehe.. ;) Seff er det bedre å ha en ris bil enn en gammel sliten 2`er golf! *provosere noe jævli :D* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Originally posted by NoLimit *kremte* "da er det bedre å ha ris bil" Passe seg nå!!! hehe.. ;) Seff er det bedre å ha en ris bil enn en gammel sliten 2`er golf! *provosere noe jævli :D* Men enda bedre å ha en nice Audi. ;) Slipper å peile soyaolje og fylle hurtigris på VAG da. :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Originally posted by borabora Men enda bedre å ha en nice Audi. ;) Slipper å peile soyaolje og fylle hurtigris på VAG da. :D hehe.. enda bedre med en nice audi ja. Men skal man ha en nice audi så koster det skjorta....... Da koker jeg heller litt ris.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 hohoho Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Originally posted by NoLimit hehe.. enda bedre med en nice audi ja. Men skal man ha en nice audi så koster det skjorta....... Da koker jeg heller litt ris.. :D synd at det ikke er hurtigris da :D hehe ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim_andre Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 HEHE!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 hehe... :P få no mer gamp ut av den røe riskokern a.. slapp fisk jo! må jo ha motor sammen med utseende! :P men men.. kjørt koker sjøl.. greie biler meen.. vag 4 ever.. ( til nå.. :P ) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim_andre Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Mye bedre og tæve den med en vw eller audi da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Originally posted by olehenri hehe... :P få no mer gamp ut av den røe riskokern a.. slapp fisk jo! må jo ha motor sammen med utseende! :P Fortell meg en veldig god grunn til hvorfor jeg skal ha det. :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Originally posted by NoLimit Fortell meg en veldig god grunn til hvorfor jeg skal ha det. :op Fordi det er gøy med motor. :rolleyes: :D ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg