dinge Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 har orginal gti 16v-luke til deg jeg:) ligger på gjøvik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 hva er greia med oppned-leppe? syns det så litt rart ut, ellers så alt ganske bra ut :) jeg har snart en bakluke til overs.. skal bare sveise litt på den først ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 hva er greia med oppned-leppe? syns det så litt rart ut, ellers så alt ganske bra ut :) jeg har snart en bakluke til overs.. skal bare sveise litt på den først ;) hmm..oppned leppe?? okay.. bilde av den? hva skal sveises? pris? Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 har orginal gti 16v-luke til deg jeg:) ligger på gjøvik. Rust? bilde? pris? :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Nå gikk det opp ett lys for meg.. Fant igjen dette bildet:P Men.. Bilen er good looking nå:) åhh.. *savnepå gamle bilen* hehe... Takk for det ;) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Rust? bilde? pris? :) rust er det minimalt med. så det var litt flekker oppunder der den lista over skiltet har sitti,tror den var borte.. jeg kan prøve å komme meg bort for å se på den. mener den er ganske bra:) pris,bud;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 hmm..oppned leppe?? okay.. bilde av den? hva skal sveises? pris? jeg har delebil, med bakluke, så tentke å sveise clean look på den, så bytte den med bakluka på bila mi.. og da får jeg en til overs, den som er på bilen min nå.. eller kanskje omvendt, egentlig samme for meg hvilke en jeg bruker som clean look, men den på delebila har defekt åpning, kan kun åpnes fra innsida.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 jeg har delebil, med bakluke, så tentke å sveise clean look på den, så bytte den med bakluka på bila mi.. og da får jeg en til overs, den som er på bilen min nå.. eller kanskje omvendt, egentlig samme for meg hvilke en jeg bruker som clean look, men den på delebila har defekt åpning, kan kun åpnes fra innsida.. :) okay.. bare å si pris hvis luka er i fin stand.. må ha ny bakluke :) hehe skal ha elektrisk åpner så om låsen ikke funker så gjør ikke det noe ;) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Var og besøkte golfen på tirsdag..endelig fått tak i smale gti dør lister,så mangler bare de på bak skjermen nå.. prøvde starte bilen da, og den starta på første forsøk vettu.. da ble jeg gira da.. vil ut å kjøre at jeg nå.. hehe :) Har også handlet meg felger som jeg skal hente på søndag.. 9x16 keskin felger.. ligger ute til salgs på dekk og felger forumet.. så da er de felgene som sitter på bilen min til salgs nå.. så bare skrik ut hvis det er noen som er intr :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 sikkle sikkle... blir bra detta.... stå på =) Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Var og besøkte golfen på tirsdag..endelig fått tak i smale gti dør lister,så mangler bare de på bak skjermen nå.. prøvde starte bilen da, og den starta på første forsøk vettu.. da ble jeg gira da.. vil ut å kjøre at jeg nå.. hehe :) Har også handlet meg felger som jeg skal hente på søndag.. 9x16 keskin felger.. ligger ute til salgs på dekk og felger forumet.. så da er de felgene som sitter på bilen min til salgs nå.. så bare skrik ut hvis det er noen som er intr :) slags keskin? itte som mine væ? hehe :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 slags keskin? itte som mine væ? hehe :P de ligger ute til salgs på dekk og felger så bare se der.. men er ikke slike du har nei.. tror lars støp har slike på den røde 2'ern sin.. Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 de ligger ute til salgs på dekk og felger så bare se der.. men er ikke slike du har nei.. tror lars støp har slike på den røde 2'ern sin.. stress hehe :P KT-3 el hva de het ja, frakke dem Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim_R Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 stress hehe :P KT-3 el hva de het ja, frakke dem De heter Keskin KT-3 ja:) Gamle mine! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Da var den dagen endelig kommet.. nå har jeg også fått med 9x16 felger, var jaggu på tide.. var og henta de i går keskin KT-3 felger med 215.35.16 dekk :P saker.. hihi.. :D :D :D :) :) :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg