GTI_Biatch Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 hvordan går det her da?:) nei det går bra nå :) hihih.. Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Da er vi endelig ute å kjører med golfen!! saker :) :) hihhi.. har tatt noen bilder som jeg skal få lagt ut så fort som mulig :) Synes den går ganske greit jeg.. hihi :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Endelig. Gratulerer med bevegelig Golf! Bilder gjør susen, hurry up! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 puffer godt gjør det og! :) si i fra om dere trenger film av den da :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet November 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 da har jeg endelig fått tilgang på data hjemme, og legger ut bilder av bilen.. noen slik den var før, og noen slik den er nå.. enjoy :) Slik den var når jeg kjøpte den: Slik den var før vi pusset den opp: Og slik den er nå (ikke helt ferdig): Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 blitt rå den:D hva slags motor ble det på deg a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Lekkert Lene.... Men må si du fornærmer meg.... Putre rundt i en Siræva på den måten???? Sviker! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet November 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 blitt rå den:D hva slags motor ble det på deg a? det ble g60 turbo :D hihih.. saker det a gitt ;) schnellfahrer: mobber du cossi'n min?? fy fy...hehe... Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 det ble g60 turbo :D hihih.. saker det a gitt ;) schnellfahrer: mobber du cossi'n min?? fy fy...hehe... rått:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 ser bra ut detta. men når skal du senke a? :p Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 schnellfahrer: mobber du cossi'n min?? fy fy...hehe... Hehe... Skal vel ikke si så mye... Jeg har jo faktisk kjøpt med volvo sjøl så! Men jeg vedder på at bofors-bjelken min kan gi den forden "den siste olje" uten at det synes på den engang..... :) Men enn så lenge: "Lyssna på fåååååårdens høga motorljud, faan!" Og må jeg få legge til: SKÅÅÅÅÅÅÅL!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Bra :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 ser bra ut detta. men når skal du senke a? :p hehe..sitter faktisk kappa 60 mm jamex fjører på den.. men kjøpe meg justerbart når konto'n sier jeg har råd ;) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Da er det lenge siden det har skjedd noe her, men begynner å skje litt små ting nå.. Bestilt ny leppe foran,fått tak i gti dør lister, bestilt elektrisk bagasjelokk åpner.. Trenger en ny bakluke,noen som har så skrik ut.. skal ha bakluke med sveisa nøkkel hull.. tror det blir bedre enn hel sveisa luke ;) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Nå gikk det opp ett lys for meg.. Fant igjen dette bildet:P Men.. Bilen er good looking nå:) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg