GTI_Biatch Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Kommer seg, kommer seg. Få satt sammen igjen en motor en dag nå, og få oppi den, så begynner vi å snakke. Angående det spørsmålet du la ut på vw-audi forumet, om turbo på 8V'n, så tror jeg du vil få flere svar hvis du lager en ny tråd i det som heter "tuning". Nå ligger det under mjøsa lokallag, og der er det ikke alle som leser. Ellers lykke til. :) PS: Du har PM. Flytta gjettekonkurransen din dit jeg, så vi ikke ødelegger tråden din! :) ja kommer seg da.. hehe :) Gleder meg til motoren og alt jeg klart.. jeg vil kjøre golf :) :) Har svart på pm.. hehe.. Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Mere PM... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Mere PM... :) Nå veit jeg hvem du er :) hehe Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Ja ikke sant! Hvorfor skjønte du ikke bare det med en gang???? Må ikke gjøre alt så komplisert da vettu! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten 3 Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Er sykt fin farge på den bilen din. Gleder meg til å se den på treff. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taunus Cruiser Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 hmm lure på om det bli g60 læll je? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 hmm lure på om det bli g60 læll je? :P saaaaaaaaaaaaaaker :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Er bilen din på veien til Lillehammertreffet da Lene??? Ellers er det sikkert mulig å låne ei biltralle, så kan den henge etter Audien hele kvelden.... :) (Sa faktisk ikke det der for å være ekkel....) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Er bilen din på veien til Lillehammertreffet da Lene??? Ellers er det sikkert mulig å låne ei biltralle, så kan den henge etter Audien hele kvelden.... :) (Sa faktisk ikke det der for å være ekkel....) :) du det veit jeg ikke enda... men tar imot tilbudet om å henge etter en audi :P hehe Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Hehe... Hadde jo vært litt moro da.... :) Men vi får prates litt nærmere om det tenker jeg. Er jo tross alt ei hel uke til. Og så langt frem i tid planlegger ikke jeg. har gullfiskhukommelse, så glemmer det bare igjen før den tid! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Men jeg må få innrømme at tilbudet står med enkelte forbehold. Regner med at Audien triller ut fra lakkering iløpet av helga, og jeg må ha den montert og klar. Og dessuten har jeg litt trøbbel med noen sensore og litt sånn styr, så den er ikke helt seg selv om dagen. Men jeg håper det går i orden iløpet av neste uke. Men hvis alt er som det skal, så tar jeg med glede golfen som passasjer... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 OT: Blei nok ikke no biltralle-tauing for de som eventuelt lurte. Var ferdig på jobb en time før treffet, etter over 13 timer på jobb, så hadde vel egentlig nok med å holde styr på min egen bil..... Topic: Skjer det noe Lene??? Husk vi er en gjeng med utålmodige jævler....:) Vi trenger oppdateringer og bilder og greier for å være i godt humør.... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 ser ut til å skje lite :P hu og stian dreiv å farta rundt i en rau sierra i kveld :D :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taunus Cruiser Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 ser ut til å skje lite :P hu og stian dreiv å farta rundt i en rau sierra i kveld :D :D jo takk du! :P skjer litt men ikke alle har et overskudd etter en lang dag på jobb :sleeping kan si såppas at downpipen er endelig ferdig.. motoren sitter i.. retur på olja er fiin :) fått tilpassa intercooleren med doble vifter ;) nytt instrument ble kjøpt i dag.. bilder kommer sikkert.. håper på å komme ett godt stykke i helga.. mvh stian.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 hehe, skal man bygge bil, så skal man drite i søvn! :D Sove kan man gjøre når man er gammal! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg