ultimateVW Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Jotun har også en Maling/lakkfjerner som funker jævlig bra. 170kr for en liter. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taunus Cruiser Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 lakken er borte på felgene.. syregrunning som sitter igjen.. funker ikke med malingsfjerner så det ut til.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Off-Topic: Jeg har vel strengt talt gitt så mye hint at man ikke trenger å være rakettforsker for å finne ut hvem jeg er? On-Topic: Hei Lene. For oppussing av felger, må du først finne en som kan glassblåse dem. Det kan de fleste mer eller mindre seriøse sandblåsere gjøre. Men de må enten glassblåses eller blåses med noen små plastikk-kuler. Sandblåsing var visst ikke særlig bra på aluminium. Regn med 300-400 kroner per felg her. Etter det så kjenner jeg en som vil syregrunne, grunne og lakkere dem for ca 300 kroner per felg. Med andre ord havner du på rundt 2500-3000 totalt, og da ser felgene dine ut som de kom fra samlebåndet. hmm..skjønner ingenting jeg altså.. kjenner jeg deg?? hehe.. Okay,såpass ja.. det ble litt dyrt synes jeg :( Men muligens det blir nye.. hehe... fattern drev og pratet om å kjøpe nye til meg.. helst 9x16.. tviler på at det blir nå men.. er lov å håpe :D :D :D Remster: Skal beholde mim felgene hvis det ikke blir nye.. og de skal poleres ja :D hihi... Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Da har jeg endelig fått ræva i gir og får lagt ut de bildene jeg tok når jeg henta bilen for en uke sia! :) og dumpen min : :D Er mobil bilder så er ikke beste kvaliteten men :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Imra har jeg fri så da skal jeg og muligens linda (mspower) bortover til bestemor og se om vi får gjort litt diverse ting.. skal ta bilder og legge ut :) mm..savner bilen min jeg.. :( Må bare si takk til linda og pappa'n hennes kai for lånet av biltralle forrige onsdag :D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Offroadern Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Jaha..... Og hva med han som dro biltralla da?? Og bar deler, og dytta golf...... hahahahah Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Også en kjempe stor takk til roy som hjalp meg med å få bilen min til bestemor.. tusen tusen takk :D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Offroadern Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 HAHAHA. Bare koselig å kunne hjelpe til vettu.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Offroadern Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 ps Godt at du fikk igjen tråden din her da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 ja det var jaggu godt.. må si jeg måtte telle til ti et par ganger når jeg fikk høre den var sletta :( hva tror du om turbo på golfen a?? hee.. Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Offroadern Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Den turboen kan du polere og så setter du den ved senga di.... Golfen greier seg nok uten turbo den.... Iallefall ei stund til! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Den turboen kan du polere og så setter du den ved senga di.... Golfen greier seg nok uten turbo den.... Iallefall ei stund til! hehe nja.. skeptisk.. trur den gjør seg best i golfen jeg.. hihi :D :D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Offroadern Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Tru kan du gjørra i kjerka..... hehe! Du får nok spille inn popoff lyd på en cd plate og putte i spiller`n din du så lenge... Så kan du montere turbo når du blir stor........ haha. Du får huske at motor`n din står i MIN garasje, og den vet ikke DU hvor er....... haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Imra har jeg fri så da skal jeg og muligens linda (mspower) bortover til bestemor og se om vi får gjort litt diverse ting.. skal ta bilder og legge ut :) mm..savner bilen min jeg.. :( Må bare si takk til linda og pappa'n hennes kai for lånet av biltralle forrige onsdag :D Tihi... det ska vi vettu.. gleder meg jeg ass... håper vi får gjort noe! : ) Ta Bilder og div da gitt... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 hmm..skjønner ingenting jeg altså.. kjenner jeg deg?? hehe.. Okay,såpass ja.. det ble litt dyrt synes jeg :( Men muligens det blir nye.. hehe... fattern drev og pratet om å kjøpe nye til meg.. helst 9x16.. tviler på at det blir nå men.. er lov å håpe :D :D :D Remster: Skal beholde mim felgene hvis det ikke blir nye.. og de skal poleres ja :D hihi... Kjenner og kjenner... Vi har vel prata sammen ett par ganger. Men jeg tviler egentlig på om du kjenner meg ved navn. Men du veit GARANTERT åssen bil jeg har. Så du får begynner der hvis du skal prøve å gjette hvem jeg er. Og akkurat det har jeg vel gitt en del hint om i det siste. :) Men jeg må bare få lov til å si det Lene. Den golfen ble KJEMPELEKKER!!! :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg