GTI_Biatch Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Noen som har peiling på åssen det er å sette på turbo på gti 8v'n? :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 TD manifold og turbo og downpipe,samt noen rør! and your off! går fint med 8vt :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 TD manifold og turbo og downpipe,samt noen rør! and your off! går fint med 8vt :) Nice Nice :P :P Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 turbo og mekanisk innsprut? hvordan vil du løse dette? g60 er plugNplay. gti 8v er nok mye verre Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taunus Cruiser Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 turbo og mekanisk innsprut? hvordan vil du løse dette? g60 er plugNplay. gti 8v er nok mye verre i alle fall to golf'r med mek ins i lhmr som går med turbo.. ikke så værst heller har jeg hørt.. med redusert ladetrykk da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 turbo og mekanisk innsprut? hvordan vil du løse dette? g60 er plugNplay. gti 8v er nok mye verre å kjøre Turbo på originale K-jet funker fint.. shimse opp bensintrykk, samt legge til 2 tilleggsdyser som spruter bensin når man når 0.3 og 0.6bar .. så funker det gull! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Får vel slenge inn en liten kommentar jeg også da. Kjempeflott prosjekt Lene. Lillehammers peneste golf før du begynte, og blir enda penere nå! Kjempetøft at ei jente finner på å gjøre noe sånt. Kan høre etter pris på å få fiksa opp felgene dine en dag. Kan finne på å koste litt, men da blir resultatet 100%. Glassblåst, syregrunna og lakkert. Og tror at hvis du smiler pent, så får du en ganske hyggelig pris. Men kan sjekke det opp. Stå på!! Og trenger du teknisk hjelp, så tror jeg alltids du finner det du trenger i omgangskretsen din. Og det du ikke finner der, kan jeg anbefale VW-Audi-club forumet. Der får man svar på det meste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Får vel slenge inn en liten kommentar jeg også da.Kjempeflott prosjekt Lene. Lillehammers peneste golf før du begynte, og blir enda penere nå! Kjempetøft at ei jente finner på å gjøre noe sånt. Kan høre etter pris på å få fiksa opp felgene dine en dag. Kan finne på å koste litt, men da blir resultatet 100%. Glassblåst, syregrunna og lakkert. Og tror at hvis du smiler pent, så får du en ganske hyggelig pris. Men kan sjekke det opp. Stå på!! Og trenger du teknisk hjelp, så tror jeg alltids du finner det du trenger i omgangskretsen din. Og det du ikke finner der, kan jeg anbefale VW-Audi-club forumet. Der får man svar på det meste. Heisann!! Kjempe koselig å få høre :) Litt hardt å ta i at det var/er lillehammers peneste men.. Hadde vært fint om du kunne sjekket opp pris på det :) All hjelp mottas med takk :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 kommer til å bli på topp ti lista mi på golf 2:) tror den blir helt rå! ser slik ut så langt hverfall:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 å jo lene, den er allerede nå lillehammer`s peneste 2`r! :) kommer nok å være din, og en på hydro løkkegata sin når den er ferdig, som er de peneste! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 men vi må ordne snurre i golfen din lene! :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Lillehammers peneste fordi den var CLEEN! :) Me LIKE! Dan da, tror ikke det hjelper så mye om du begynner å hjelpe til. Vi ser jo alle hvor fort det går med prosjektet ditt eller???? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taunus Cruiser Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 http://bilforumet.net/showthread.php?t=128298&page=2 fargen er mer rødaktig.. men læll.. :( :s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Nå har jeg tilogmed lest igjennom hele tråden din Lene. Og tro meg, det blir SISTE gang! :) Men har plukket opp ett par morsomme ting på vegen. Særlig øynet jeg håp for ett snaut år siden, da du vurderte å selge Golfen og kjøpe deg Fire Ringer istedet. Da rant det nesten en liten tåre i øyekroken. :) Også den gang da Ole Johnny (AKA Blodstrupmoen) mente at det ikke var noe tøft og ha en bil som så skikkelig spesiell ut, men som blei frakjørt av alle i gata... :) Tror nok gutten lider av splittet personlighet, for han har jo helt åpenbart ikke så fornuftige tanker i hodet nå. :) Sorry Åff-Tåpic, men måtte bare. Ån-Tåpic igjen så skal jeg høre på pris på felglakkering neste gang jeg er hos lakkereren min. Glemte det jo selvfølgelig i dag. Men jeg begynner å bli en gammel mann. Sikkert derfor! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Årru prøver å hinte til gutt? :D Ettersom du veit navn, åkken er du? hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg