GTI_Biatch Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Jepp, det er til Golf 2:) nja.. veit ikke om jeg synes det var så pent men.. :rolleyes: Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Usikker på hva jeg syns selv. Litt skeptisk til alt som heter blå lys ol. i en gammel Golf. For meg så rekker det lenge med hvite instrumentskiver og det originale grønne lyset. Pluss at skal man gjøre det annerledes, må man nesten ta det helt ut med alle brytere ol. i dashen. Ser ikke så gjennomført ut om man kun har spesielle instrumenter, i dette tilfellet plasmaskiver med tilhørende lys. Så, har det skjedd no mer nevneverdig med bilen da? :) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 massern: blir vel som hos meg det da... du kjører hvite skiver/grønt lys jeg kjører originalskiver med blått lys :) noe JEG liker... trur egentlig ikke jeg vil ha plasmaskiver.. finnes ikke til det speedometeret jeg har uansett.. måtte ha kjøpt mange sett da trur jeg Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Jeg har helt originalt jeg. Men hadde søvlgråe skiver med grønt lys før. Det synes jeg er pent:) Originalt funker fint det også. Gidder ikke å koste på no særlig når det kommer til speedometer uansett. Lei av å skru inn og ut instrumenter:op: Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Jeg har helt originalt jeg. Men hadde søvlgråe skiver med grønt lys før. Det synes jeg er pent:) Originalt funker fint det også. Gidder ikke å koste på no særlig når det kommer til speedometer uansett. Lei av å skru inn og ut instrumenter:op: samme her :) eller, det som er det værste er å drive og herje med klokka hele tiden :P hehe Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 hei hei hei hør her nå! Gutter kommer å går vettu.. du må ikke gi opp projektet du har på vei nå! DEt er jo heeelt villt bra... Satser på å se bilen din på ett eller annet treff soooon! Keep up the gooood woork!;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Første spambot på bilforumet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Rapporterknappen er en fin ting:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Må ha G60 merket å ha i grillen. noen som har eller veit hvor jeg får tak i?? Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Skjer utrolig lite her nå.. Men var hos eksen i dag og henta bilen og fikk kjørt den til bestemor så nå står den trygt der! :) Men blir visst gti motor på meg da,overhalle den! Ble nektet av eksen og ta med g60 motoren så.. Men men.. gti motor er bedre enn ingen motor.. så blir vel en ordings til slutt.. usikker på når men ;) Tatt noen mobil bilder.. legge de ut litt senere :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 hehe ble aldri nekta men rart alt her i verden skal vær gratis..? hmm.. ble nektet den ja.. men jeg tilbydde deg jo penger for den.. og det veit du! og jeg har betalt mere enn deg på den motoren.. men gidd ikke diskutere det her.. jeg er ferdig!! så har du noe mere du vil si så får du ta det personlig!! ikke ødelegg den tråden her med det.. Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 la da jenta bli ferdig med bilen sin nå;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 la da jenta bli ferdig med bilen sin nå;) Takk :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Hva med å arrangere en dugnad da....virker som at folka her inne vil at du skal få sammen bilen din. Å som takk for hjelpa etter at de er ferdige setter du fram et par tre øl & en 10liter:cheers: en fin kombinasjon som alltid virker:thumb Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 eller en cola så er jeg med! :p Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg