Pater Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 hehe. trygt å vite.. øhh :) neida.. Det blir ihvertfall gti motor istedenfor g60 motor..så det.. Så noen som er flinke til å skru?? hehe :) hvorfor ikke fullføre det dere begynte på? har dere ikke noe mere kontakt nå ell? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 hvorfor ikke fullføre det dere begynte på? har dere ikke noe mere kontakt nå ell? jo har vel det... men han vil ha tid for seg selv og da gidd ikke jeg å begynne å menge meg lissom.. men er han som betalte g60 motoren så jeg synes det ikke er riktig at jeg skal ta den.. det blir i såfall kjøpe den.. og jeg klarer jo ikke alt det der så er stian som blir gjøran det i såfall,og synes ikke det blir helt rikitg når jeg får bilen og slikt.. Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Noen her som har utstyr til å sandblåse felger, eller veit om noen som har det? og noen som klarer å plast sveise? Lene :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Noen her som har utstyr til å sandblåse felger, eller veit om noen som har det? og noen som klarer å plast sveise? Lene :) har sandblåsesprøyte og kompressor, men kompressoren er veldig liten til denna type jobb, er bare på 24liter... koster ikke mange kronene for sand og sprøyte på biltema, der jeg kjøpte :) Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 har sandblåsesprøyte og kompressor, men kompressoren er veldig liten til denna type jobb, er bare på 24liter... koster ikke mange kronene for sand og sprøyte på biltema, der jeg kjøpte :) Har kjøpt den jeg å.. stian lagde en dunk som kan såndblåse i,men er ikke plass til felgene der.. så trenger noe større :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Skulle hatt hvite instrument skiver også.. noen som veit hvor jeg får tak i dette så skrik ut :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 ebay.de :p Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 ebay.de :p hmm.. ja kanskje det.. sjekke ut det da :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 hehe do that Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Sjekk ut denne siden: http://cgi.ebay.com/INDIGLO-DIALS-VW-GOLF-POLO-VENTO-SCIROCCO-IBIZA-JETTA_W0QQitemZ150025971154QQihZ005QQcategoryZ72215QQrdZ1QQcmdZViewItem Mye tøffere :P Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taunus Cruiser Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Noen her som har utstyr til å sandblåse felger, eller veit om noen som har det? og noen som klarer å plast sveise? Lene :) jeg skal sveise fangeren.. så det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 har hvite skiver til 16v på andre pc'en bare å printe ut. men her spørs det jo litt på avvik osv. husker ikke hvordan detta funka igjen :p plastsveise kan jeg hjelpe med hvis du ikke får fiksa det. bare ta med ting til Hamar :p Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 ja kjøp deg heller plasma skiver lene Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Sjekk ut denne siden: http://cgi.ebay.com/INDIGLO-DIALS-VW-GOLF-POLO-VENTO-SCIROCCO-IBIZA-JETTA_W0QQitemZ150025971154QQihZ005QQcategoryZ72215QQrdZ1QQcmdZViewItem Mye tøffere :P tøffe de ja.. men er de til golf 2 da? ligna ikke.. synes jeg da.. hehe Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Jepp, det er til Golf 2:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg