olehenri Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 tøfft? :P vel, ikke akkurat.. :p. Å du må vaske! :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 tøfft? :P vel, ikke akkurat.. :p. Å du må vaske! :D synes den er tøff jeg.. og ja den kunne trengt en vask ja.. hehe ;) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Etter å nettopp ha blitt singel så veit jeg ikke helt hva som skjer med bilen, siden det var jeg og eksen som drev på med den.. :( Men jeg skal prøve å se om jeg får noe hjelp av en kamerat til å sette den sammen igjen.. så får se hva som skjer.. skjer ihvertfall ikke så mye med den nå framover ei lita stund!! Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Wtf?? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 kødder nå? blir ikke golfen ferdig :( *snufse* håper det går bra med deg da!! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 får samle en mobil gjeng å hjelpe deg vettu! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 kødder nå? blir ikke golfen ferdig :( *snufse* håper det går bra med deg da!! blir velvferdig men.. veit ikke når da.. og veit ikke hva slags motor som blir.. blir vel helst gti motoren tror jeg.. :( Har det ikke så bra akkurat nå nei.. men men.. ole johnny: hehe..ja får gjøre det ;) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Stå på Lene... Jeg vet du klarer detta. ska hjelpe deg jeg ;) tihi... med å finne noen altså... :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Leit å høre :/ Ikke gi opp bilen..G60'n er da ikke så vanskelig å få ferdig :) Send på ei melding hvis du trenger no, så skal man klare å skaffe det :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 må ikke finne på å selge hvertfall! bedre å bruke lang tid:) dette klarer du;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 hjelper gjerne med kunnskapen min jeg :D :D hehe man lærer alltid :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Sjå her ja Lene.. hvis det blir så du får den,så kan du få masse hjelp... :) digg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taunus Cruiser Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Sjå her ja Lene..hvis det blir så du får den,så kan du få masse hjelp... :) digg... det er å blir lene sin bil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 det er å blir lene sin bil.. : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 hjelper gjerne med kunnskapen min jeg :D :D hehe man lærer alltid :P hehe. trygt å vite.. øhh :) neida.. Det blir ihvertfall gti motor istedenfor g60 motor..så det.. Så noen som er flinke til å skru?? hehe :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg