Nitros Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Her Finner du en gratis Haynes bok til Sierra. Den er på Engelsk og du trenger "Acrobat reader" (http://www.adobe.com) til å lese. Lykke til. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimmY Skrevet August 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Tusen takk for hjelpa.... jeg har en svensk haynes bok.... som er totalt brukløs. Kanskje bare hoved sikringa har gaatt ellerno.... det hadde vert deilig! Jeg stikker ut naa og prøver igjen ! I mellom tiden! hvor finner jeg tappings muttern for olje ? Siter Jeg vil ha Sierra :'( !!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato69 Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 På bunnpanna nederst på motorn. Olje tappe skruen til motor´n , om det var den du tenkte på ? Siter 81 Bmw M535 Turbo 87 Bmw 518 xxxxxxxxxx Skrota \ Solgt xxxxxxxxx 94 Ford mondeo Sedan 2.0L 16v Rs 65 Dodge Coronet 318 82 Honda Civic 1.3 91 Ford taurus 86 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimmY Skrevet August 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Det var akkuratt det jeg tenkte paa! Tusen takker ! ;) Siter Jeg vil ha Sierra :'( !!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Ligger ikke alt i hjernen på sierra? Forresten, blir tomgangen styrt av tyenningshjernen elller er det styring av det en annen plass. Noen som vet åssen man får "kalibrert" tomgangsjusteringa på 86 2.0, motor NY trur jeg. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg