kallemannen Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Hei, jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg med noen tips/råd om hvordan jeg monterer en RS4 fanger på min Audi 80? Sånn jeg ser der virker det som det kan bli litt jobb.. Takker for alle svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 hør med rolla rs her, han har rs fanger på corollan sin :p Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Originally posted by ecko hør med rolla rs her, han har rs fanger på corollan sin :p Når ble det en Audi...:op Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Originally posted by kallemannen Hei, jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg med noen tips/råd om hvordan jeg monterer en RS4 fanger på min Audi 80? Sånn jeg ser der virker det som det kan bli litt jobb.. Takker for alle svar! Hva slags merke er fronten din? Hvis det er Dietrich front så må du regne med litt tilpasninger. Dietrich er ikke dem som leverer styling med best passform akkurat... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Originally posted by gsi-power Når ble det en Audi...:op Han har erfaring med modifisering! Dooh Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kallemannen Skrevet August 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Det er en Seidl fanger, kan se bilde av den på Powerzone i alle fall. Fikk beskjed om at det bare var å montere festet fra orginalfangeren inni RS-fangeren og tilpasse deretter. Har ikke gjort dette før, men da jeg prøvde meg fram litt syns jeg det virket som om det kan bli litt jobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg