millhouse Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Moderator startet hele denne tråden :rolleyes: Som IKKE er bilrelatert!!! GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 For å si det sånn: Har du venner som skjeller ut foreldrene sine og kaller dem alt mulig, har du enten jævlig shabby venner, eller så har vennene dine dårlige foreldre. Det er ikke normalt. Uansett hvor man kommer fra. x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Originally posted by trra Ok, Asim, så det gir deg rett til å snakke dritt om andre?? Du skjønner enda ikke at jeg skrev det for å overdrive... for å sette ting på spissen... håper noen av dere forsto poenget mitt? Og tro meg.... jeg sletter utallige med innlegg her som er DIREKTE rasistiske.... problemet er da at dere ikke ser det.... men det betyr ikke at holdningene er borte av den grunn.! Uansett.... case closed :) Diskuter bil. Ønsker lykke til mannen som er meget uheldig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg