duxx0 Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Ønsker å skaffe meg en slik en og lurer på om noen som kjenner noen el :P eller seff har en slik til salgs selv... Krav: -Helst ikke over 170' på tellern -Helst ikke grønn eller hatchback -Anlegg er ikke å forakte -Alarm (ikke så viktig) -Servicehistorikk -Pris: 75-85K (kan gå opp hvis jeg får jobben jeg vil :P) tja og om alt dette klaffer (lite trolig) hadde det vært en fordel om den ikke befant seg så altfor langt fra tigerstaden :D Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harryla Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 æ selger min 96 1.6 sri.. 168000 på tellern.. viss ikke d blir for "lite" for dæ da.. d virka jo som at du ikke hadde tidenes beholdning av cash.. så du bør jo tenke på 1.6 som har mindre forbruk, koster mindre å kjøpe å den e billigere å forsikre.. Siter Golf 1.6 '02 - Koser meg nå!: ) Golf 1.6 '99 - kjempebil! Nissan Primera SRi '96 - en katastrofe fra start til mål Toyota Corolla '87 - min første kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Originally posted by duxx0 Ønsker å skaffe meg en slik en og lurer på om noen som kjenner noen el :P eller seff har en slik til salgs selv... Krav: -Helst ikke over 170' på tellern 155' -Helst ikke grønn eller hatchback Svart Sedan -Anlegg er ikke å forakte Kicker 6 kanals/Boschmann/Panasonic -Alarm (ikke så viktig) Fint :) -Servicehistorikk Fulgt til 120.000 på merkeverksted så tatt en del selv/fått andre til å hjelpe meg -Pris: 75-85K (kan gå opp hvis jeg får jobben jeg vil :P) Skulle no ha hatt noe mer ja. skaff deg jobb :) tja og om alt dette klaffer (lite trolig) hadde det vært en fordel om den ikke befant seg så altfor langt fra tigerstaden 1 time unna. Ellers vet du jo omtrendt alt om denne :) http://www.spillehallen.net -> Mer info. :D Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet August 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 hvis jeg får jobben jeg søker på nå kan jeg øke prisen til rundt 100k Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harryla Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 da får du akkurat råd til min inklusive omreg. Skjønner ikke helt hva du venter på.. Meninga med livet er billån, og ikke er det spesielt langt til Finnmark heller Siter Golf 1.6 '02 - Koser meg nå!: ) Golf 1.6 '99 - kjempebil! Nissan Primera SRi '96 - en katastrofe fra start til mål Toyota Corolla '87 - min første kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Originally posted by duxx0 hvis jeg får jobben jeg søker på nå kan jeg øke prisen til rundt 100k Da begynner vi å snakke :) Harryla: Har du bilder av bilen din? Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg