Jens Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Originally posted by AXi0N Men for de som ikke vil dette, er vel klarlakk eller lys neglelakk tingen... burde funke Selv brukte jeg nøkkelen til å rippe opp strekkoden sånn at den er uleselig...Bare på pur f... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Originally posted by Primera.GT DÆR E DET BEVIST !!!!!!!! VI LEVER I EN POLITI STAT !!!!! SNART SJEKKER DEM DRITEN DIN ÅSSÅ Begynn å sipp 'a "eks. bad-boy". Har skjønt at enkelte noen ganger trenger å elliminere bevis på hvor dem har vært. ;) Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 tror jeg ble misforstått. Jeg snakket med UP i går... Radaren skal lese skiltet og ikkje strek-koden. Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Hehe. få en strekkode laser til å lese av et skilt på 50 meter du ;) Syns dette er et genialt system. Det hjelper å ta folk som aldri skulle ha vært på veien med sin egen bil eller en som de har "lånt" :P Jeg støtter det 100% fullt ut. BTW, det er ikke politiet som sjekker dritten din. Det er Tollvesenet på gardermoen som plukker i bæsjen.. hehehe Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg