0ddis Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Er bilen fortsatt til salgs? Er veldig intressert. Er bilen kjørbar ? starter å går? kan den kjøres etter veien? Er det 6'r under panseret? Heftelser? Hvor omfattende er rusten? Gått hull inn i cupeen?. Hvor i Oslo holder du til? Trydal Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet August 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 bilen starter og går. Men som sagt er topp-pakninga gåen. Er vel ikke spess lurt og kjøre noe serlig med den sånn som den er nå. skyldig årets veiavgift. ingen rust inn i coupen. Det er en 6er. Holder til på skullerud. Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Hvis jeg sier at jeg byr 3000kr, kan den da stå der til neste helg før jeg henter den? Er det mer på motoren som du ser at må byttes i nær framtid? Kmstanden synes jeg var lav. Er det byttet motor i den=? Trydal Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet August 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Jeg veit ikke hvor mange eiere eller hva som er gjort med bilen. Ligger en feit bunke med kviteringer i hanskerommet. Bilen går trolig bare på 5 sylindere. Veit ikke om noe mer som må byttes litt tørre foringer her og der. To av felgene er blitt bøffa fra bagasjen:mad: Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet August 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Originally posted by Trydal Hvis jeg sier at jeg byr 3000kr, kan den da stå der til neste helg før jeg henter den? Er det mer på motoren som du ser at må byttes i nær framtid? Kmstanden synes jeg var lav. Er det byttet motor i den=? Trydal Skal du fortsatt ha bilen? Selger den til første med et brukbart bud!! Bilen må vekk! Eventuelt selge i deler. Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet August 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Noen må da trenge en delebil/vinterbil?? Kom med bud! Skam bud vurderes. Bilen må vekk!!! Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tag-Racer Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 2000kr så er den ute av din verden ;) Garantert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet August 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 2500,- Så ern din! Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tag-Racer Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 2250 thumpsup Så henter jeg den i kveld, om jeg har fått lønninga inn på konto eller onsdag seinest! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet August 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 greit! Kjerra er din!:) Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tag-Racer Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 er du hjemme nå eller? medl meg adressen på 47025396 a sitter med 2250 i lanken! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet August 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 er ikke hjemme før i morgen. Glemt og si at det har vert innbrudd i bilen. Knust ruta på fører-døra. Ny rute medfølger. Ingen ting inni som har blitt kødda med. Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg