_DuDe| Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 8*17 tsw felger selges.. 4/100... http://photobucket.com/albums/v435/GolfDude/Bilen%20min/?action=view¤t=DSC05761.jpg http://photobucket.com/albums/v435/GolfDude/Bilen%20min/?action=view¤t=DSC05817.jpg et par bilder av felgene.. Gi bud... Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Hvordan er dekka? Og må vite innpresset?! Vet ikke om golf og Corrado har det samma? Er det noen skrammer/bulker på felgene? Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Juli 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Jeg leste akuratt i en dekk blad å der er golf og corrado det samme.. framm dekkene er 4dager gamle(nye) og bakdekkene holder ihvertfall i år... det er en felg som det er et slag på inn siden men det er avbalansert så du merker det ikke.. Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 sånn ca pris ??? litt hypp hvis prisen er rett Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Litt hypp jeg og.... Særlig om du tar tsw vx1 i mellombytte.. 15 tommere.. dønn strøkne... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet August 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 dere får komme med noen bud da... så skal vi se om vi blir enige.. er ikke interisert i å bytte.. hvis j skal bytte så må det i såfall bli mot borbet a 9*16.. Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Solgt? Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet August 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 nei, di er ikke solgt. ligger her å ikke blir brukt... Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 _DuDe|: Du har PM. :) Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielroising Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 inpress??? har de riper/skader???? Kan de leveres i nærheten av oslo/omegn....eller hvor er brandbu? helt runde felger uten kast???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet August 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Brandbu er 7mil nord for oslo.. felgene er ikke 100% strøkne..97% ca..... inpresset vet j ikke.. passer på golf mk2 og mk3 ihverftall.. åssen bil har du..? Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 sånn ca pris a? frister messom litt, ere med dekk ell? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet August 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Di er med dekk ja.. 2 helt nye og 2 som holder et par mnd.. felgene passer sinnsykt godt på mk3 ihvertfall.. det ser du jo på linken... 5000? Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 hmm..tror jeg må valse for og få de inn.. og valsing er jeg ikke så hypp på.. nei jeg får vel vente til neste sommer og kjøpe 7x17.. ellers kler de mk3 utrolig godt! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet August 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Hvor mye har du senket da??? går fint på min.. den er ikke valset.. Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg