ArraKiss Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Ja, jeg har egentlig bare et spørsmål til dere Almera Eiere... Jeg har en bekjent som har en Almera S. Han påstår det sitter 150Hk i denne bilen men jeg har ikke funnet noen lignende bil... Finnes dette eller er det bare løgn? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 jeg har en almera s. denne sitter det originalt 90hk i almera gti derimot har 145 (2liters sr20de motor) så enten prater han piss eller så har han en av norges 8 gti`er :P Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juli 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Da prater han sikkert piss.. det står bare en S bak på bilen hans... ikke GTi :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 da ere nok bare en vanlig Sport. (S altså) er vel ikke noe trimmet? eller. skal være ganske heftig trimmet for og få 150hk ut av den motoren. jeg har vel klart ca 105-110gamp og lagt en del penger i det. offtopic. hva blire til med solfilm monteringen din a? trenger film nå som jeg får på stylinga og felger. :) Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Fashen få deg SR-baklykter, ser enoooormt mye bedre ut. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 fra 98 og utover ikke sant? de "tynne" lyktene en rød og en klar. eller hvem mener du? og vet du et sted jeg kan få taki de billig. nissan romerike skulle ha 4900!!! for alle 4 delene :( Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Jeg mener de med røde og hvite "streker" ja. Vet ikke hvor de er å få tak i, prøv høggere. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
woldum35 Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 en kammerat av meg har byggd en 99mod 1,4s med turbo. jeg mener den ble benka til 146hk. og han som kjøpte den av han har vist nok bytta råder og stempler. han kjører vist på 1bar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Almeraturbo Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Vis det er min bil du tenker på er det ikke bytta noe råder eller stempler på den.. lader fortsatt 0,5 bar og har ca 150 hk. Hvis det er snakk om en annen bil er jeg veldig inntresert i å høre mer om den. Har lyst på mer hk. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
woldum35 Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 jeg så den på en dansk side. kan hende jeg har blandet! men den var helt lik! det går mange rykter om den blå i norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Almeraturbo Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Blir bestandig rykta om biler det er gjort litt med.. En hovedregel er at man ikke skal tro alt man hører eller leser ;) Snakk heller med eieren av bilen han vet best. (men noen har en tendens til å overdrive) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
woldum35 Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 ja jeg vet. men det er kult at noen gjør noe med almeran da! HE HE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Er det denne det er snakk om her?? http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=7917 Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
woldum35 Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 jepp stemmer det. og der står det 1bars ladetrykk og ca 200hk. men det står ikke no om råder og stempler, så der tok jeg kanskje feil. men jeg mener jeg har set det et sted! :) men men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg