SunnyGTi2.0 Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Hei Har lett en del etter dette, men ikke funnet noe som helst.. Noen som vet om de lager det? Eller er det noen firma som kan forlenge panseret for meg? Har sett en pulsar med det en gang. og det så fett ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet August 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 noen som har sett dette? har virkelig lyst på... Helst slik som du sveiser på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rival Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 http://www.realcar.se Der ligger det et par iallefall.... :) Siter Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet August 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 men ikke til sunny :( lurer på om det er laget noe sånt til sunny jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rival Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 hmm, jo? Let litt bedre mister :) Der er bilde av de iaff... Siter Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Originally posted by rival hmm, jo? Let litt bedre mister :) Der er bilde av de iaff... Ikke så veldig bad look det der da men.... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet August 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 hehe.. var ikke akkurat lyktelister jeg var ute etter nei. har jo funnet dem for lenge siden, men jeg finner ingen badlook :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg