Zetec Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Originally posted by twinflower Hvis noen har noen worklog'er/bilder fra montering av styling eller rett og slett ideer til styling, kom med de, det er god inspirasjon! Mulig jeg kan lage en liste og ta litt bilder over hva jeg har gjort med min, vet ikke om så mange som har gått så langt som meg, hehe ;) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Gjør det, bilen din ser jo ganske smekker ut, og da har jeg ikke sett inni enda. Dette må være den mest gjennomførte bilen jeg har sett til nå, men han kunne godt ha kostet på seg en sub til og et litt mindre anonymt bodykit. Ellers var jo motorrommet til å få bender av. :) Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by twinflower Dette må være den mest gjennomførte bilen jeg har sett til nå, men han kunne godt ha kostet på seg en sub til og et litt mindre anonymt bodykit. Ellers var jo motorrommet til å få bender av. :) mindre anonymt bodykit??:rolleyes: det er jo originalt ford rs bodykit...:rolleyes: Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 ja, jeg hvilket kit det er, men synes det ser litt for "vanlig" ut. Det visker ikke bort familiebil-følelsen like godt som f.eks millenium-kitet. Men det er det jeg synes da. Ikke at bilen var ufin på noen som helst måte :) Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 http://www.eyecandyracing.no/styling_tuning_ford_mondeo.htm her har du litt styling Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg