darkwih Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 noen som vet hvor man kan få tak i delebiler ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 etter sån jeg fårstår dette med delebiler så må de kjøpes som alt annet i verden.... finner sikkert masser i tyskland... hvis du skla få kjøpt skader biler fra forsikrings selskap må du ha godkjent verksted.... så det enkleste er sikkert å importere delebil fra utlandet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwih Skrevet Juli 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Originally posted by vr6R etter sån jeg fårstår dette med delebiler så må de kjøpes som alt annet i verden.... finner sikkert masser i tyskland... hvis du skla få kjøpt skader biler fra forsikrings selskap må du ha godkjent verksted.... så det enkleste er sikkert å importere delebil fra utlandet takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trikkern Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 et dumt spørsmål: erre over over hode mulig å snike inn en dele bil.... ell er det det samma om du tar den in lovlig...? pris messing....med tanke på M.V.A ......kjøpe i sverige/tyskland ell no... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 ja det er mulig å smugle inn en delebil.. men hvis du blir tatt for dette blir bilen konfiskert... er egentlig bare å kjøpe bilen å sette på den norske skilt å kjøre hjem.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 har en kompis som skal selge golfen sin som delebil. Den starter å går og har nytt remus effektanlegg fra kat. og bakover. det er en 95 golf 3 pink floyd. Tror han skal ha 10.000,- for den, men prisen er diskuterbar. Send meg gjerne en pm, så skal jeg formidle telefonnummer Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg