Machagen Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Div styling Golf 2 Sotede baklykter og sideblinkers (tuv godkjente) 60mm senkefjærer og noen orginal deler selges Kom med bud dette kan eventuelt byttes mot noen felger eller annet snacks til en golf 2 Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 og noen orginale deler??? som f.eks hva? Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pelsen Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 er det med tuv på senkesettet også? Siter Cya in my sigth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Juli 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 ja er med tuv papirer på senkefjærene... noen orginal deler som, bakdempere en sliten 90 fanger forran, og litt annet husker ikke helt i farten.. spør.. kanskje jeg har det.. ikke noe særligt med motor deler eller noe sånt.. spør.... Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Originally posted by Machagen 60mm senkefjærer ka fjærer er det snakk om? pris? Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Juli 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 det er noen ap sportsfahrwerke fjærer jeg kjøpte på NSB for 1300 kr.. brukt kun i vinter halvåret tenker rundt 700-800 kr Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Originally posted by Machagen det er noen ap sportsfahrwerke fjærer jeg kjøpte på NSB for 1300 kr.. brukt kun i vinter halvåret tenker rundt 700-800 kr aldri hørt om... er det bra greier?? :confused: Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Juli 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 regner med det siden både NSb og Autospar fører det, er ikke kjempe proff på det omerådet, men jeg kjøpte komplett senkesett nå det er og AP og det er dødsdigg og kjøre med det var igrun fjørene og da.. men j.. du kan se et bilde av fjærene og demperne på hjemmesiden min... http://home.no/machagen/inedx.html Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Bilde av baklyktene.. Er det de på hjemmesiden din? Pris... mvh Andre Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Originally posted by Machagen regner med det siden både NSb og Autospar fører det, er ikke kjempe proff på det omerådet, men jeg kjøpte komplett senkesett nå det er og AP og det er dødsdigg og kjøre med det var igrun fjørene og da.. men j.. du kan se et bilde av fjærene og demperne på hjemmesiden min... http://home.no/machagen/inedx.html hadde kanskje ikkje vært så dumt og gå fra 35 til 60 senking... eg gir deg en pm over helgen. ser kordan det står til med økonomien ;) Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg