acoupe Skrevet Juli 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 oki. Skaffer du en sånn greie så jeg får aux hvis du er interessert i å bytte eller ? :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Kommer ann på hva den koster :) Så vi får jo se... Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 jau, sjekk hva det koster da. Er en til som mulig var interessert i å bytte, men har ikke hørt noe fra han etter jeg sendte pm til han. Men jeg er hvertfall interessert i å bytte med deg jeg, hvis du kan prøve å hive med en sånn aux greie :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Originally posted by acoupe jau, sjekk hva det koster da. Er en til som mulig var interessert i å bytte, men har ikke hørt noe fra han etter jeg sendte pm til han. Men jeg er hvertfall interessert i å bytte med deg jeg, hvis du kan prøve å hive med en sånn aux greie :) kosta ca 500kr så skal tenke litt på det, noen timer hvertfall ;) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Originally posted by Zetec kosta ca 500kr så skal tenke litt på det, noen timer hvertfall ;) Vi kan kanskje komme frem til en deal her ;) Fortsatt interessert? Og hvordan skal vi foreta "byttet" i såfall. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 er interessert jeg :) Det var 2 linjeutganger på spilleren ? Kan vi ikke si det sånn at du fixer en sånn aux greie, så sender du den med cdspilleren og betaler frakt på den, og så betaler jeg frakten på kameraet ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg