hobnob Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 boble selges 1302 -71mod bredda 4cm bak ingen forran... senka forran burgunder rød metallic blinkers i fangerene ingen på siden one piece window xr3i seter forran og bak sort interiør med burgunder farget kant ikke krom på bilen 195/50 15" forran og 225/50 15" bak med slitte dekk tror det er revolution felger? ikke vet jeg bilen er helt fri for rust.. stått på låve i 8år motoren har jeg kjøpt løs siden motoren som sto i var skjært blokka er en 1.6l sylindrene vet jeg ikke toppene er porta veiva er letta doble dellorto 45mm gassere har fått beskjed om at det jeg har skal være ca 100hk går bra er ikke skiver forran, noe som trengs for å få den regga bilen selges som den står mye deler!! bla 1. 1303 s big 1 par med enkle webber 40mm forgassersett (hvis jeg ikke tar helt feil en del lykter og dvs andre ting Siter oahhhh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hobnob Skrevet November 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 et til Siter oahhhh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hobnob Skrevet November 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 et av interiør forran Siter oahhhh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Pris?? Kjenner en som kanskje er interessert... Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hobnob Skrevet November 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 bak Siter oahhhh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hobnob Skrevet November 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 jeg vil gjerne ha 20tusen siden bilen kosta meg 15k og motoren kosta 8k men den har tatt opp plass i 1år nå.. stått inne på låven til pappan min kom med et bud og hvis det er mulig så kom og titt på den for jeg er absolutt ikke supergeni på boble har bare hatt veldig lyst på en :) Siter oahhhh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hobnob Skrevet November 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 hvis dere forventer svar så ha plass til svar da :) fikk en melding om at det var en som hadde full postkasse all info står under denne threaden Siter oahhhh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan B. Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 noe annet som må til enn skivebremser for å få den godkjent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Originally posted by Dan noe annet som må til enn skivebremser for å få den godkjent? Med skiver foran (1303S skiver) får du papirer på max 83hk(papirer fra Møller, som man må få for å godkjenne). Hvis det er 100hk så må man ha skiver bak også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan B. Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 møller godkjenner 100hk i en 1303s, hvis du bytter til skivebremser fra en 1302s er det ikke mye som er forskjell på bunnplata. Hvis du ikke tror meg: http://home.online.no/~trosomme/god/100hk.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hobnob Skrevet November 12, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 jommen det er jo fint.. da slipper man jo å bytte gassere (som er en j..... jobb) Siter oahhhh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chris10an Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Hei. Er bilen fortsatt til salgs??:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hobnob Skrevet Desember 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 bilen blei solgt igår kveld glemte og stenge threaden Siter oahhhh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg