bali Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Har en bakdør og et panser til Golf MK2 til salgs. Bakdøra kommer fra en Golf GTi og er sveiset der skiltet skal være hvis jeg klarer å formulere meg riktig her.. :rolleyes: Plata som er sveiset er sveiset ganske bra, men sparklingen er ikke så bra. Dvs. at plata som er sveisa ikke er buet og følger ikke helt "linjene" til bakdøra. Derfor må det til litt sparklingsarbeid ;) Det som er negativt med bakdøra er at det er litt rust på baksiden og nede ved høyrekanten. Litt rustarbeid der også hvis du liker sånt :P Hullet der viskerarma stod (står) er heller ikke sveiset igjen eller gjort noe med. Det som er positivt med bakdøra er at det er GTi rute (hull i rutene som GTi spoileren bruker) Har du peiling på sparkling er dette noe for deg. Skal poste et bilde så fort jeg får lasta det opp på nett. Bakdøra går for 400,- Panseret er "strøkent" . Ingen bulker og ingen rust. Kun 200,- Alt dette til gibort pris! NB! Må hentes i Ålesund :) Siter Check out my Audi 80 B4 project!! 1993 Audi 80 2.0 (Gjorde meg Audi frelst) x 1987 VW Transporter (Turbil reg. på 9 personer!) x 1983 Toyota Camry 2.0 GLE (130hk, rallebil) x 1989 VW Golf Syncro GTi (Kræsjet og smadret i et tre.) x 1996 Volvo 460 GLi (Cruisebilen) x 1986 Toyota Camry 1,8 DX (Min første bil. Rallebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bali Skrevet August 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Her er bildene (NB! Bildene er tatt med mobiltelefon, derfor lav kvalitet) Bakdør bilde 1 Bakdør bilde 2 Bakdør bilde 3 Bakdør bilde 4 Panser Siter Check out my Audi 80 B4 project!! 1993 Audi 80 2.0 (Gjorde meg Audi frelst) x 1987 VW Transporter (Turbil reg. på 9 personer!) x 1983 Toyota Camry 2.0 GLE (130hk, rallebil) x 1989 VW Golf Syncro GTi (Kræsjet og smadret i et tre.) x 1996 Volvo 460 GLi (Cruisebilen) x 1986 Toyota Camry 1,8 DX (Min første bil. Rallebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg