Gå til innhold

Noen som har en turbo til salgs ?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

har en kamerat som muligens har en.. det er en orginal til 1,8t.. bilen gikk aldri mer en litt over 30000km.. traff et fjell eller noe:) men turboen er helt fin.. han skal nok selge den.. skal bygge go motor så da må han ha stor turbo:)

kan høre med han hvis du er interresert???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kniff

har en kamerat som muligens har en.. det er en orginal til 1,8t.. bilen gikk aldri mer en litt over 30000km.. traff et fjell eller noe:) men turboen er helt fin.. han skal nok selge den.. skal bygge go motor så da må han ha stor turbo:)

kan høre med han hvis du er interresert???

Det er meg her du. Jeg kan nok avse turbo'en hvis du har ett godt bud. Nå vet jeg ikke om jeg får helt ny turbo når jeg skal kjøpe, men isåfall kan jeg selge min. Mulig de tar innbytte, men det blir vel bare ved kjøp av lik turbo, og jeg vil ha T34. Men gi en lyd hvis du er interressert i min originale turbo da vel.

Rallye G60 Soon to be 16vT

Rallye --> .:R32. Prosjekt.

Golf 2 VR6. Prosjekt.

Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid.

Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Krazy3en

Det er meg her du. Jeg kan nok avse turbo'en hvis du har ett godt bud. Nå vet jeg ikke om jeg får helt ny turbo når jeg skal kjøpe, men isåfall kan jeg selge min. Mulig de tar innbytte, men det blir vel bare ved kjøp av lik turbo, og jeg vil ha T34. Men gi en lyd hvis du er interressert i min originale turbo da vel.

Vet ikke helt hva di ligger i pris.. så kan du si en pris ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en så godt som ny reman garret t3 turbo samme størelse som orginalt på cosworth trur jeg, den burde vel passe til bilen din! Er litt usikker på hvor stor den som er i audi a4 fra før av, men tipper på at t3'en er større klarer ca 300hk vel. Innbygd wastegate og eksosalbu, brukt ca en uke av han som hadde den.

Kan få den for 3000kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skal passe rett på. Du kan kjøre med den bare du ikke lader mer enn du gjør nå. Det beste er å få et programm som er tilpasset K04 turboen, da får du utnytta den bedre!!

Originally posted by karlove

s2sedan : Bare å skru løs den jeg har, å sette på den nye ? må jeg levere inn bilen for å få stillt den inn osv ? eller bare montere, og kjøre ? Skal se om jeg får skrapa sammen noen lapper jeg.

---------------

Lazer

93 Audi S2 Sedan(I garasjen

87 Audi 90 Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider