_S|ndre^ Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Noen som har en turbo til salgs til en audi a4 1,8 t ? Skulla gjerne hatt en større enn orginal. Jeg har MTM Chip og Opti Flow filter. 96 modell. Ka nye ligge i pris ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kniff Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 har en kamerat som muligens har en.. det er en orginal til 1,8t.. bilen gikk aldri mer en litt over 30000km.. traff et fjell eller noe:) men turboen er helt fin.. han skal nok selge den.. skal bygge go motor så da må han ha stor turbo:) kan høre med han hvis du er interresert??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Originally posted by kniff har en kamerat som muligens har en.. det er en orginal til 1,8t.. bilen gikk aldri mer en litt over 30000km.. traff et fjell eller noe:) men turboen er helt fin.. han skal nok selge den.. skal bygge go motor så da må han ha stor turbo:) kan høre med han hvis du er interresert??? Det er meg her du. Jeg kan nok avse turbo'en hvis du har ett godt bud. Nå vet jeg ikke om jeg får helt ny turbo når jeg skal kjøpe, men isåfall kan jeg selge min. Mulig de tar innbytte, men det blir vel bare ved kjøp av lik turbo, og jeg vil ha T34. Men gi en lyd hvis du er interressert i min originale turbo da vel. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2sedan Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Kan skaffe en K04-015 viss du er interessert. Det er steget over den originale K03. Den passer bolt on på A4 1.8T og holder til ca 230-240hk alt avhengig av program!! Siter --------------- Lazer 93 Audi S2 Sedan(I garasjen 87 Audi 90 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Juli 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Originally posted by Krazy3en Det er meg her du. Jeg kan nok avse turbo'en hvis du har ett godt bud. Nå vet jeg ikke om jeg får helt ny turbo når jeg skal kjøpe, men isåfall kan jeg selge min. Mulig de tar innbytte, men det blir vel bare ved kjøp av lik turbo, og jeg vil ha T34. Men gi en lyd hvis du er interressert i min originale turbo da vel. Vet ikke helt hva di ligger i pris.. så kan du si en pris ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Juli 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Originally posted by S2sedan Kan skaffe en K04-015 viss du er interessert. Det er steget over den originale K03. Den passer bolt on på A4 1.8T og holder til ca 230-240hk alt avhengig av program!! Nice.. pris ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teblast Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Har en så godt som ny reman garret t3 turbo samme størelse som orginalt på cosworth trur jeg, den burde vel passe til bilen din! Er litt usikker på hvor stor den som er i audi a4 fra før av, men tipper på at t3'en er større klarer ca 300hk vel. Innbygd wastegate og eksosalbu, brukt ca en uke av han som hadde den. Kan få den for 3000kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Jeg som trenger turboen ;) Menne, passer den på da ? prisen var jo ganske så grei egentlig :) Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teblast Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Passer på mange biler den, tipper fleste biler fra 1.6 til 2.5l, Hadde planer om å prøve sette den på en bmw316, men ombestemte meg, planner om å bytte til 2.5 motor eller alpina motor isteden og sette på en t3/04 eller noe. Turboen befinner seg i Akershus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Ok, Herlig :) Men jeg børr vell ha inn bilen på verksted, for å så stille inn programmet på nytt etter turbo skift ? eller tar jeg feil nå ? Men skal komme tilbake til den der jeg!! var meget intresant! Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2sedan Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 7300 Originally posted by ViBe^ Nice.. pris ? Siter --------------- Lazer 93 Audi S2 Sedan(I garasjen 87 Audi 90 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 s2sedan : Bare å skru løs den jeg har, å sette på den nye ? må jeg levere inn bilen for å få stillt den inn osv ? eller bare montere, og kjøre ? Skal se om jeg får skrapa sammen noen lapper jeg. Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fillern Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Er K04'en din for rettstilt 1.8T-motor(A4) eller for tverrstilt(TT og A3)? Originally posted by S2sedan 7300 Siter - Skoda diesel 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2sedan Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Den passer Audi og Passat 1.8T opp til 2001 mod. Originally posted by fillern Er K04'en din for rettstilt 1.8T-motor(A4) eller for tverrstilt(TT og A3)? Siter --------------- Lazer 93 Audi S2 Sedan(I garasjen 87 Audi 90 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2sedan Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Den skal passe rett på. Du kan kjøre med den bare du ikke lader mer enn du gjør nå. Det beste er å få et programm som er tilpasset K04 turboen, da får du utnytta den bedre!! Originally posted by karlove s2sedan : Bare å skru løs den jeg har, å sette på den nye ? må jeg levere inn bilen for å få stillt den inn osv ? eller bare montere, og kjøre ? Skal se om jeg får skrapa sammen noen lapper jeg. Siter --------------- Lazer 93 Audi S2 Sedan(I garasjen 87 Audi 90 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg