sony Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 en kammerat av meg kjøpte en stinger kondensator, men i bruksanvisningen sto det at en IKKE skulle bruke samme godsforbindelse på kondensatoren og forsterkeren. Hvorfor ikke????:rolleyes: Siter -95 polo6N -91 sierra -84 golf2 www.home.no/polo6n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 så ikke bruk det da.. er vel ikke værre.. hehe Det var en måte å si "jeg vet ikke" på, men det er jo ikke værre enn å følge rådet, som sikkert er det optimale Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Jeg las noe her for en stund siden om akkuratt dette emnet....der sto det at du skal bruke samme jordingsforbindelsen.....vet ikke hvorfor men d sto så......Er vel kansje best og følge bruksannvisningen. Ikke vet jeg! Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg