Apsis Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Originally posted by HOFSOE Kanskje noen kan hjelpe meg å finne ut hvor mange gamp det er i bilen min. Som sagt så er det en Corolla 1990 model, 1.6 xl 16 valve. Vil tro du har ca 95hk eller.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 1.6-gassermotoren i -87 corolla og oppover har 90hk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOFSOE Skrevet August 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Ok, takker for svar, men nå gikk bil "drømmen" i dass. Hadde den på verksted i dag og han sa at det ikke var noe å samle på. Den var visst helt sunn rustet under. Men nå skal jeg se om jeg greier å få tak i en lik bil så får jeg brukt den jeg har nå til dele bil. Men er det noen som kan si meg hva jeg burde passe på å se etter på Corollaer fra 1988 til 1991? Hva som er svakhetspunktet på de o.l? Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Det viktigste er nok rust. Eventuelt bremser... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjOttOks Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Har en 89-mod. 1.6 xl med 96hk, er ganske mye rust på denn ja! Hele eksos anlegget er opprusta. Har kjøpt meg TSW RIB felger ble jævlig fet, skal legge ut bilde snart! Det som mangler: Vinge 40mm senking Sota bak-vinduer Nytt eksosanlegg Fet enderør Green-filter Momo-ratt og girkule Siter BMW Bavaria e34 92-mod 520il Islandgrun metalic 265/30-18 bak 235/35-18 forran Artec ms, 10centi kant Toyota Corolla 89-mod 1.6XL Kombi Rød Sorte viperstriper, 195/50-15 TSW RIB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulin Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Heisann! Har en Toyota Corolla 1,6 xli stående som jeg skal selge før vinteren setter inn. Med 17" aluminiumsfelger og alt;) Så da har du jo muligheten til å få brukt bilen din som delebil! (må bare slenge på at jeg tror ikke Corollaen blir noe "feitere" med påklistra viperstriper!Ei heller med terninger i ruta. Men heldigvis har man forskjellig smak;)) Og by the way, er vel 77KW i Xli 16v`en, vist vognkortet mitt er rett ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg