Gå til innhold

Delebil: 86mod BMW 320i diamantsort

Ranger emnet


zoom

Anbefalte innlegg

Originally posted by locktite

har en ericsson k700i liggende med kvitt. Ny 14 juli. Hjemme kino anlegg,mp-3 spillere,pcer,masse klokker (seiko,omega,citizen osv) Ikke falskt juggel!

 

Så da mener du at du er villig til å gi 3000+ en mobil f.eks....og en is? Hva slags pc har du?specs?Hva slags mp3 spiller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Ninab

Jeg selger bilen til høystbydende, men har satt et krav på 6000. Pga nye dekk, nytt batteri og andre småting...

 

Spurte du når du var på EU-godkjenning om ett overslag over hvor mye det kostet å få dette fikset? Det skal dem gi hvis du spør.

 

Jeg godkjente min E30 316i, de anslo reperasjoner til 10000kr. Jeg sa at det umulig kan koste så mye og prutet det ned i 5500kr og da fikk jeg med nye sommerdekk på kjøpet ;-)

 

 

Husk at du alltid kan ta med bilen til annet verksted for å prøve å få den godkjent der, men det er kjedelige penger hvis flere feil blir oppdaget

 

 

Dette var en digresjon fordi kanskje du vil beholde bilen? Som du sier så har den sjel og kanskje du er blitt litt glad i den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JuIius

 

Spurte du når du var på EU-godkjenning om ett overslag over hvor mye det kostet å få dette fikset? Det skal dem gi hvis du spør.

 

 

Problemet ligger egentlig hos faren min. Som mener jeg er en trussel for alle på veien...:D Neida...han vil jeg skal ha bil med airbag. Man vet aldri når man kan komme ut for en ulykke...

Jeg testet hos naf. De går for å være de mest grundige eu kontrollørene. Reparasjonene er ikke så dyre, men det er veldig mye småtteri, og dessuten har jeg bestemt meg for en nyere bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Flasher

syns 6000 er mye for den bilen der jeg.. men men

 

Mye nei! Med nye dekk både sommer og vinter. Og nytt batteri. Går som en drøm, bare småfeil som må ordnes. De som kan mekke bil kan klare det selv. Billig og enkelt, men jeg har ikke snøring, så det blir dyrt for meg og sende på verksted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ninab

 

Mye nei! Med nye dekk både sommer og vinter. Og nytt batteri. Går som en drøm, bare småfeil som må ordnes. De som kan mekke bil kan klare det selv. Billig og enkelt, men jeg har ikke snøring, så det blir dyrt for meg og sende på verksted.

 

Er motoren bra så er det jo greit nok.. Tenkte ikke over att det var en 320 :)

 

Ett batteri er som sagt kun ett batteri ja, trekker ikke spes opp.. Dimensjoner på de dekka da? gjerne dimensjoner på både sommer og vinter.. Tror ikke dette står nevnt i posten fra før av

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

 

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

 

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JuIius

Nye dekk er en fordel og hever verdien. Ett batteri er ett batteri.

 

Men 6000 er prisant. Nina (eller bilen) er sikkert åpen for bud.

 

Jeg som sagt skal i første omgang ha 4-dør, trenger interiør, dører, forskjermer og en del motordeler

 

Det er helt riktig! Kan ikke si ja til det første og beste:) Men jeg har fått utrolig bra respons på bilen da. Til å ha hatt den her i en og en halv dag. Ikke det engang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår