JuIius Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Originally posted by Ninab Det er helt riktig! Kan ikke si ja til det første og beste:) Men jeg har fått utrolig bra respons på bilen da. Til å ha hatt den her i en og en halv dag. Ikke det engang. :) Har du lagt den på autodb.no også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninab Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Originally posted by JuIius Har du lagt den på autodb.no også? Nei. Vet ikke hvordan jeg gjør det. Var en på jobben som la den opp for meg her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninab Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 AutoDB annonse Nå har snille zoom hjulpet meg med å legge den ut på autoDB også :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninab Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Nå er det kommet inn tre bud på 6000 kr folkens... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 når kommer bildet av deg skrevs over panseret da? :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninab Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Originally posted by bjirn når kommer bildet av deg skrevs over panseret da? :) Vel...tror nok det blir som det er nå jeg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninab Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Bilen er solgt:D :D :D :D :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg