Ninab Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Originally posted by locktite har en ericsson k700i liggende med kvitt. Ny 14 juli. Hjemme kino anlegg,mp-3 spillere,pcer,masse klokker (seiko,omega,citizen osv) Ikke falskt juggel! Så da mener du at du er villig til å gi 3000+ en mobil f.eks....og en is? Hva slags pc har du?specs?Hva slags mp3 spiller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 nei is eller mobil:) Har en ny ipod liggende aldrig brukt. Og bytte i pc blir vel egentlig en dårlig deal for meg.. Men sendt deg pm. Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Tar en telefon nå. har du ett nr vi kan få tak i deg på eller? kanskje det blir en tur innover i morra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 han er interessert. ring 91604658 eller 99249583. blir nok en tur innover i morra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Det er ikke sikkert hun får ringt i dag, siden hun dro fra jobben før du postet mobilnr til kameraten din. men har sendt henne nr hans :) Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Originally posted by locktite har en ericsson k700i liggende med kvitt. Ny 14 juli. Hjemme kino anlegg,mp-3 spillere,pcer,masse klokker (seiko,omega,citizen osv) Ikke falskt juggel! Hvor mye skal du ha for mobilen, send meg en PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninab Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Jeg selger bilen til høystbydende, men har satt et krav på 6000. Pga nye dekk, nytt batteri og andre småting... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Originally posted by Ninab Jeg selger bilen til høystbydende, men har satt et krav på 6000. Pga nye dekk, nytt batteri og andre småting... Spurte du når du var på EU-godkjenning om ett overslag over hvor mye det kostet å få dette fikset? Det skal dem gi hvis du spør. Jeg godkjente min E30 316i, de anslo reperasjoner til 10000kr. Jeg sa at det umulig kan koste så mye og prutet det ned i 5500kr og da fikk jeg med nye sommerdekk på kjøpet ;-) Husk at du alltid kan ta med bilen til annet verksted for å prøve å få den godkjent der, men det er kjedelige penger hvis flere feil blir oppdaget Dette var en digresjon fordi kanskje du vil beholde bilen? Som du sier så har den sjel og kanskje du er blitt litt glad i den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninab Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Originally posted by JuIius Spurte du når du var på EU-godkjenning om ett overslag over hvor mye det kostet å få dette fikset? Det skal dem gi hvis du spør. Problemet ligger egentlig hos faren min. Som mener jeg er en trussel for alle på veien...:D Neida...han vil jeg skal ha bil med airbag. Man vet aldri når man kan komme ut for en ulykke... Jeg testet hos naf. De går for å være de mest grundige eu kontrollørene. Reparasjonene er ikke så dyre, men det er veldig mye småtteri, og dessuten har jeg bestemt meg for en nyere bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 syns 6000 er mye for den bilen der jeg.. men men Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninab Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Originally posted by Flasher syns 6000 er mye for den bilen der jeg.. men men Mye nei! Med nye dekk både sommer og vinter. Og nytt batteri. Går som en drøm, bare småfeil som må ordnes. De som kan mekke bil kan klare det selv. Billig og enkelt, men jeg har ikke snøring, så det blir dyrt for meg og sende på verksted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Nye dekk er en fordel og hever verdien. Ett batteri er ett batteri. Men 6000 er prisant. Nina (eller bilen) er sikkert åpen for bud. Jeg som sagt skal i første omgang ha 4-dør, trenger interiør, dører, forskjermer og en del motordeler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Originally posted by Ninab Mye nei! Med nye dekk både sommer og vinter. Og nytt batteri. Går som en drøm, bare småfeil som må ordnes. De som kan mekke bil kan klare det selv. Billig og enkelt, men jeg har ikke snøring, så det blir dyrt for meg og sende på verksted. Er motoren bra så er det jo greit nok.. Tenkte ikke over att det var en 320 :) Ett batteri er som sagt kun ett batteri ja, trekker ikke spes opp.. Dimensjoner på de dekka da? gjerne dimensjoner på både sommer og vinter.. Tror ikke dette står nevnt i posten fra før av Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninab Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Originally posted by JuIius Nye dekk er en fordel og hever verdien. Ett batteri er ett batteri. Men 6000 er prisant. Nina (eller bilen) er sikkert åpen for bud. Jeg som sagt skal i første omgang ha 4-dør, trenger interiør, dører, forskjermer og en del motordeler Det er helt riktig! Kan ikke si ja til det første og beste:) Men jeg har fått utrolig bra respons på bilen da. Til å ha hatt den her i en og en halv dag. Ikke det engang. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninab Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Originally posted by Flasher Er motoren bra så er det jo greit nok.. Tenkte ikke over att det var en 320 :) Ett batteri er som sagt kun ett batteri ja, trekker ikke spes opp.. Dimensjoner på de dekka da? Dekkdimensjonene er: 205/60R14 88H Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg