Flasher Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Hvor gammel er du nina? For det vi IKKE vil se, er ei husmor på 50 år skrævendes oppå panseret :D :D :D :D :D :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninab Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Originally posted by Flasher Hvor gammel er du nina? For det vi IKKE vil se, er ei husmor på 50 år skrævendes oppå panseret :D :D :D :D :D :D Jeg er så mye som 20 år...Blir 21 i november da:D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Ja, da kan det fort bli litt penger for bilen om bilder kommer opp :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Originally posted by Breisladdern hehe åge, syns jeg ser deg i en bwm. svart e30 faktisk.. wolla! hysj.. ikke si no, men jeg heter egentlig abdi;) Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninab Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Originally posted by Flasher Ja, da kan det fort bli litt penger for bilen om bilder kommer opp :D Ja, det er jo lov å håpe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninab Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Originally posted by JuIius Nei, fra alvor til spøk. Jeg er litt int. i bilen, men skal se på noen 4-dørere i helgen lokalt. Så inntil jeg har tatt avgjørelse på dem så vet jeg ikke Skal du ha konebil? 4 dører er konebil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 3000,- og en is:) Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninab Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Originally posted by locktite 3000,- og en is:) Nå begynner det å ligne noe...:D Hva slags is? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Originally posted by Ninab Skal du ha konebil? 4 dører er konebil... Jeg har da barn ;-) Jeg trenger delebil til min andre 4-dører Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 hehe..Men kanke du komme med en pris mye enklere på den måten. Eventulelt bytte i no stash pluss peng Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninab Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Originally posted by JuIius Jeg har da barn ;-) Jeg trenger delebil til min andre 4-dører Hvilke deler trenger du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninab Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Originally posted by locktite hehe..Men kanke du komme med en pris mye enklere på den måten. Eventulelt bytte i no stash pluss peng Hva slags stash? Jeg tenkte meg vel egentlig sånn rundt 5-6000...:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Kameraten min er mulig interessert. Han er forøvrig eieren av e30`en det ble danset på panseret på rudskogen. han trenger en del ting. hvor mye skal du ha for den? pluss hvor står den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 har en ericsson k700i liggende med kvitt. Ny 14 juli. Hjemme kino anlegg,mp-3 spillere,pcer,masse klokker (seiko,omega,citizen osv) Ikke falskt juggel! Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninab Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Originally posted by KennethA Kameraten min er mulig interessert. Han er forøvrig eieren av e30`en det ble danset på panseret på rudskogen. han trenger en del ting. hvor mye skal du ha for den? pluss hvor står den? Står både i oslo og i bærum. Håpet på rundt 5-6000 for den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg