zoom Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Ei på jobben har en bil som ikke gikk gjennom eu-kontrollen, så hvis noen vil ha en delebil så får dere si ifra! Bilen er en diamantsort 86 320i. Bilen har takluke, motorvarmer, nye dekk sommer & vinter, nytt batteri. Motoren går som en drøm, ingen ulyder. Rotor skiftet i fjor. Grunnen til at den ikke ble godkjent er noe rust, liten sprekk i bremseslangen, feil instilling på lys og litt småtteri. Hanskerommet ble ødelagt av teit eukontrollør som røska det opp for å få tak i vognkortet. Tomflasker i baksetet kan medfølge. Bilder ligger lenger ned i tråden. Edit: Solgt for lenge siden Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 1500 Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juli 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Raskt svar jo :D Men hun ville nok helst ha litt mer for den, med nye dekk og nytt batteri.. Bilen står forresten i Bærum/Oslo Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Originally posted by zoom Ei på jobben har en bil som ikke gikk gjennom eu-kontrollen, så hvis noen vil ha en delebil så får dere si ifra! Bilen er en diamantsort 86 320i. Bilen har motorvarmer, nye dekk sommer & vinter, nytt batteri. Grunnen til at den ikke ble godkjent er noe rust, liten sprekk i bremseslangen, feil instilling på lys og litt småtteri. Hanskerommet ble ødelagt av teit eukontrollør som røska det opp for å få tak i vognkortet. Tomflasker i baksetet kan medfølge. Bilder kommer den dagen jeg husker å ta med digitalkamera på jobben. 2 eller 4 dørs? Hvordan er interiøet? Og er kollegaen din fin? (Hvis jeg først skal dra meg over fjellet, mener jeg) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juli 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Er todørs.. Jeg skal ta bilder av bilen i morra og slenge opp her, tror desverre ikke hun vil stille opp på bilder.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Jeg trenger ikke to dørs, men alt til sin pris. Vet hun sånn ca. hva hun vil ha for den? Bildet må vi få se hvis du klarer det, selvom jeg vet hvordan en sort 2-dørs E30 ser ut etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juli 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Her er bildene som lovet: Gidder ikke hoste bildene lenger, siden bilen er solgt for leeeenge siden :) Som dere ser så har bilen faktisk takluke :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Har hun 2 sett dekk s/v? event. fler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 org bmw alu felger også :) 2000 ? hehe Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juli 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Hun har sommer/vinter, sommerdekk kjøpt i fjor sommer, vinterdekk kjøpt i vinter.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Hva slags rust er det snakk om? Kanaler/dempertårn/gulv ? Hvilke feil må rettes for at den skal gå igjennom ? Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninab Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Originally posted by fluid Hva slags rust er det snakk om? Kanaler/dempertårn/gulv ? Hvilke feil må rettes for at den skal gå igjennom ? Litt rust på bakskjermen og under bilen mulig i en kanal. Skal ta med meg eu skjema...En vakker dag jeg husker det...:D For lang vandring på parkbrems, stille inn lys, liten sprekk i bremseslange, bensintanken lekker litt når man fyller bensin, men ikke når man kjører. Mulig det lille røret inn til bensintanken er ødelagt, foreslår zoom som henger over ryggen min og plager meg mens jeg desperat prøver å jobbe..:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninab Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Originally posted by Flasher org bmw alu felger også :) 2000 ? hehe Kunne godt tenkt meg litt mer enn 2000. Dette er tross alt en bil med sjel!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninab Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Som dere sikkert skjønner har jeg, eieren av bilen, klart å rote meg inn på denne siden og registrert meg. Så slipper jeg å plage min kollega hver gang det har skjedd noe her....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Originally posted by Ninab Kunne godt tenkt meg litt mer enn 2000. Dette er tross alt en bil med sjel!! :D Og feil:) Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg