Offroader22 Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 jeg trenger litt hjelp til å sette sammen en liste over aktuelle girkasser som jeg kan bruke i bil-prosjektet mitt. Girkassa må ha inngående aksel (Akselen som går inn i cluchen altså) med 21splines og 30mm i diameter. Noen som vet hvilke kasser som har det så vær så snille og rams de opp her, trenger denne infoen!!!;) (merke, bilmodell, evnt. typebetegnelse på kassa) Har du annen info om kassa kan du også nevne det, men det er ikke noe must (ting som utvekslingsforhold, om kassa har demonterbart clutch-hus, mål på kassa osv osv) Siter Espen Løken 99265971 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Hvorfor MÅ du ha akkurat de måla / spleina på akselen? Er jo bare å bytte lamellplata i clutchen til samme type / merke som gearkassa...:) Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Offroader22 Skrevet Juli 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Det har du rett i;) tenkte ikke på det i farta:op Siter Espen Løken 99265971 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg