IPturbo Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Alle har lurt på hvordan! Her er svaret!!! Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Hehehe, det viktigste er vel å holde fartsgrensene :-P Men hvem gjør vel det....... *host-host* Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellBound Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Haha...for en teit teit fyr :op Siter BMW 325i Sleden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Etter hva jeg hørte så er det bare å begynne å polere bilen hver dag, så slipper en fartsbot! Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 herreguuuud for en latterlig fyr... lol lol lol lol lol "I have a sweeet Iroc camaro so shiny that the radar just bounces off!" Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 om man ikke har noe å gjøre en halvtime er det verdt å høre.. det blir bedre med tiden ;) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Selvopplevd historie : Kommer i ca 140 side om side med en kammerat i 70 sonene. Når vi begynner å ta inn på bilen forran se jeg pluttselig til min store forskrekkelse at den har blålys på taket. Står da på bremsene etter beste evne - og legger meg inn bak kammeraten. Senere på kvelden blir vi stoppet - og spurt om det var oss som hadde tatt han igjen. Vi nektet ikke på det så da spurte han hvor fort vi hadde kommet - for han Lå i 95 og vi kom meget fort mente han. Nei da sa vi - vi hadde kanskje 90 . ( Hehe) Da kommer det geniale fra politiet - kjør fint - Fartsgrenser er til for å holdes - det sier han rett etter at han selv sa han lå i 95 i 70 sonen ... smart .. vi lo å kjørte videre. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg