Teigas Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Noen som har noen tips evnt råd angående montering av j.e design takvinge til polo 6n , 96 mod? Siter 96 mod, Polo 6N, Colour Concept. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Tja....bruk rutelim eller sikaflex til å feste med. Så bruker du tape til å holde vingen på plass til alt tørker. Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Snikker lim funker også fint... PL lim.... den limer alt.. (tør og påstå at sicaflex ikke er like bra :D) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Tror min er lima med Sica,men er ikke helt sikker pga ikke jeg som gjorde det..... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigas Skrevet Juli 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Ok , takker for innspillene. Så det skal være nok å bare lime den? Du trenger ikke skru den i hver side? Siter 96 mod, Polo 6N, Colour Concept. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Jeg har skrudd min på min golf 2 ... sica henger bra - men om det er noe funkson i den vinga di ( at den er litt vinklet ) så tror jeg at du skal skru hvis det er mulighet for det ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Hvis det er den "vanlige" plæstikk spoileren fra JE så skal den bare LIMES! Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigas Skrevet August 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Takker for svarene... Nå er tak vinga på :) Limte den med sicaflex funka som bare det.. Bilen begynner å komme seg.. Kunne tenkt meg enn del ting til, men det får bli til neste år.. Penger vokser ikke på trer , dessverre. Siter 96 mod, Polo 6N, Colour Concept. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Originally posted by PoloDude Hvis det er den "vanlige" plæstikk spoileren fra JE så skal den bare LIMES! Min er glassfiber med et skruehull på hver side, burde kanskje få skrudd den fast i.o.m. at den veier litt... :rolleyes: Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg