rfPolo Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Noen som vil ha en sånn?:) norsk 22b sti Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Fy faan! DET er den ultimate japsebilen. Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 hei. Den bilen er helt konge. Synes du "alle" har evo, og har lyst på noe spes. Kjøp 22B ! Denne er i tilegg "justert" etter alle kunstens regler. Går som F** (*-synd jeg er mazda-gira, og ikke kan vise meg i noe annet.) mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Juli 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 hmm, på tide å selge bil og hjem? hadde vært noe det:) en jeg kjenner som kjøpte seg impreza gt for et par dager siden, elsker de bileneyummy Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Originally posted by rfPolo en jeg kjenner som kjøpte seg impreza gt for et par dager siden, elsker de bileneyummy [/b] Her i Bergen? Hvilken type GT, årsmodell osv? Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Juli 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 på Askøy, grønn '96 sedan, tror den het bare GT, stor vinge og en addon lippe på fangeren foran. rosa subaru merke i grill og sånn. vet ikke helt hva som er orginalt på den. har gått på karmøy mener jeg han sa. edit: Var 17" Tsw Evo felger på den. ligner litt denne Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Ok, takker for info. Du får tipse han om forumet på evo.no eller imprezadriver.com. Vi tenkte ta en gathering av imprezaene i byn, en kveld. Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 får man kjøpt 22B breddekit? bare lurte, ikke alle som har hus og familie de kan selge for å finansiere bil vettu ;) Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Originally posted by zlinky får man kjøpt 22B breddekit? bare lurte, ikke alle som har hus og familie de kan selge for å finansiere bil vettu ;) Jepp,men til bugeye slik som dette. 2" bredere skjermer. ADDS 2 INCHES TO THE FRONT AND REAR FENDERS FOR WIDE BODY LOOK! WRX Wide Body Kit: $2499.99 Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg