Gå til innhold

Camaro

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hei alle camaro folk!

Jeg har en 1986 Camaro SC, motor er byttet ut slik at det sitter en 305 V8 i den, kanskje litt kjedelig, men den yter rundt 220 hk, Noen som har noe tips til hva som burde gjøres for og yte litt mer, bare for og få det lille ekstra puffet:D

 

Legger også ved et bilde av bilen min så dere kan få se gliset mitt:D

post-1229-13804850506239_thumb.jpg

x 1986 Chevrolet Camaro SC (solgt)

1988 Volvo 740 GL 2.3

1988 Volvo 240 GLE 2.3

1980 Tempo Corvette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes mye forskjellig å gjøre.

Hvor mye hester ca ønsker du?

Prisbegrensning?

Skal du gjøre det sjøl, og kan du skru?

Injection eller forgasser?

 

Det er mye man kan ta hensyn til.

Går jo ann å montere rullekam og rullevipper.

Kommer ann på hvor du kjøper det, men ca butikkpris er vel 12-13.000,-. og da har du vel kanskje økt til ca 300 hk, tipper jeg.

Bytte topper og stempler er oxo en mulighet, og her finnes det mange alternativer.

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode tilbakemeldinger på bilen!

Er ganske fornøyd med den, men motor kunne kanskje vært litt hissigere!;) Blir jo liksom aldri nok hk..

Motoren som er en 305 V8 er egentlig orginalt med bare 145 hk, ting som er gjort med motor er skiftet register, bunnpanne, toppdeksel, innsug, bensinpumpe, forgasser, kamaksel, støt-stenger, løftere, ventilfjærer, demperhjul og register-deksel.

Med lett modifisert kam, innsug og forgasser så nå yter den ca 220 hk og oppnår et dreiemoment på vell 400 nm.

men jeg kunne godt tenkt meg noe mellom 250-300 hk...

:D

x 1986 Chevrolet Camaro SC (solgt)

1988 Volvo 740 GL 2.3

1988 Volvo 240 GLE 2.3

1980 Tempo Corvette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår